jansson Skrevet Juli 25, 2010 Skrevet Juli 25, 2010 hei har fått en knirke lyd i bilen på en måte høres ut som om demperne synger på siste værset men det kommer bare jeg svinger. noen dager er det helt jævlig og andre dager det er ikke noe lyd i det hele tatt? bytte foring kanskje? kom med forslag
Tom K Skrevet Juli 25, 2010 Skrevet Juli 25, 2010 tror det er sykdom på disse, har samme på min E39 Touring, har lokalisert det til noen foringer, har prøvd og drukne de i WD40 uten at det hjalp noe
Duplex Skrevet Juli 25, 2010 Skrevet Juli 25, 2010 viewtopic.php?f=1&t=145792&hilit=knirkeforing+e39 Tipper dette hjelper deg =)
Saltkjelen Skrevet August 19, 2010 Skrevet August 19, 2010 Jeg har også tilsvarende problem med min E39 535i. Det høres rett og slett ut som om det er potte tørt, servooljen er rød og fin og ingenting tyder på at det er noe galt her. Høres ut som tørre foringer, men har druknet mine foringer i WD40 og fett uten at dette hjelper. Må tydelighvis ha den opp på bukk for å finne ut av problemet da dette er en skammelig lyd. Andre som har vært borti tilsvarende problemer? Det største problemet er jo at det koster fort 2.000kr for å få en eller annen sopp i en kjeledress for å titte litt.
ketil74 Skrevet August 20, 2010 Skrevet August 20, 2010 Var kanskje litt rask nå,jeg mener knirkeforinger hvis lyden kommer fra bakstilling,hvis det er framme er jeg mer usikker har ikke opplevd dette på min e39.Jeg ville ha gått over alt av styring og evt.hjullager.
mudbug Skrevet August 20, 2010 Skrevet August 20, 2010 Jeg har også knirkelyd som er lokalisert på settebelte på førersiden i bilen. Det kommer kun når jeg kjører ujevn vei. Det er veldig irritert. Tror dere at det kommer knirkeforing???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå