Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Jeg har et lite spørsmål angående kanaler fra KOED også... håper noen kan svare på det :)

p7190066.th.jpg

Et bilde sier mer enn tusen ord... dette er på høyre side, helt bakerst ved bakhjulet som du ser.

keod.th.png

Hvilken av disse skal jeg ta? På den øverste står det ikke om det er foran/bak, så det er vel hele kanalen?

Eller skal jeg bare ta den nederste, hvor det helt klart og tydelig står "bag/bak"?

Hva er lettest, og hva "lønner seg"?

Takker på forhånd..

Skrevet
Jeg har et lite spørsmål angående kanaler fra KOED også... håper noen kan svare på det :)

p7190066.th.jpg

Et bilde sier mer enn tusen ord... dette er på høyre side, helt bakerst ved bakhjulet som du ser.

keod.th.png

Hvilken av disse skal jeg ta? På den øverste står det ikke om det er foran/bak, så det er vel hele kanalen?

Eller skal jeg bare ta den nederste, hvor det helt klart og tydelig står "bag/bak"?

Hva er lettest, og hva "lønner seg"?

Takker på forhånd..

Jeg ville tatt den nederste, da kan du skjøte litt oppover i buen mellom de to listene du har der. Så er du sikker på du har reint stål og sveise i.

Skrevet

Ok. Skal jeg bare gå for den som er på KOED da, og satse på at den er original, til tross for at Topic starter ikke finner noen BMW etikett på den?

Lite keen på å bestille noe som ikke passer ordentlig over feks...

Skrevet

den nederste er den delen jeg bestillte, og den skal være original. den øverste er ihvertfall ikke original da bmw ikke leverer slike stykker. venter fortsatt på svar fra Koed.

Skrevet
Ok. Skal jeg bare gå for den som er på KOED da, og satse på at den er original, til tross for at Topic starter ikke finner noen BMW etikett på den?

Lite keen på å bestille noe som ikke passer ordentlig over feks...

Tror nok det bare er og bestille ja ;) Du får det nok til og passe om det står bmw eller ikke på den :)

Skrevet

kan si at koed ikke selger mye originale deler, f.eks kanaler til E36 er som regel 2-4 cm for lange. skal du ha karosseri deler så anbefaler jeg å kjøpe fra forhandler du veit selger originalt.

Skrevet

Koed skaffer også originalt, men mulig man må be om det. Det er også normalt billigere enn hos forhandler.

Skrevet

jeg gjikk på realoem.com å fant delenr til noen vippearmer jeg skulle ha,gjikk så på koed og limte inn delenr i handlekurven,som de oppfordrer til å gjøre på startsiden sin.

D kom opp vippearmer i handlekurven,så jeg bestilte.

Siden jeg var på realoem og henten delenr,forventet jeg å få orginale vippearme.Men nei da kom noe uorginale vippearme,da jeg ringte til koed,sa de at de hadde låv til å legge uorginale deler under orginalt delenr og at delenr var kun får at det skulle bli letter for oss kunder og finne fram til rett del.

Og viss jeg ville ha orginale deler måtte jeg presisere dette i en mail eller liggnende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...