Gå til innhold

Kanaler fra Koed - Original?

S.Hafsmo
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg bestillte høyre og venstre bakdel av kanaler til min e34, og jeg bare lurer på om noen vet om disse er originale kanaler? jeg bestillte de etter delenummeret jeg hentet på gsbildeler.no.

synes de så merkelig dårlige ut.

9ksha1p834h2sy2brd6e.jpg

mfsgqe9cp9tv1dnk6dsd.jpg

akevfqtunomxsse2nxk0.jpg

disse "bulkene" hvor jekkfestene er sveist vil jo vises veldig godt utenfra?

ser ihvertfall ikke veldig originalt ut.

ikke at det i utgangspunktet spiller veldig stor rolle for min del da jeg uansett skal ha kanalskjørter på bilen, men syntes bare det så litt merkelig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Står det ikke bmw delenr på de har du nok fått uoriginalt.

Det er det som er litt kinkig med Koed. Man får mange ganger uoriginale deler selv om man skriver inn delenummer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. vel, i følge Online ETK er nummeret som er stemplet på kanalen på bildet, nummer til en orignal del.

bulken er lik på begge kanalene jeg fikk. kan godt være at passformen er bra bortsett fra akkurat den bulken.

har sendt e-post til Koed, så får man høre hva de har og si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. vel, i følge Online ETK er nummeret som er stemplet på kanalen på bildet, nummer til en orignal del.

bulken er lik på begge kanalene jeg fikk. kan godt være at passformen er bra bortsett fra akkurat den bulken.

har sendt e-post til Koed, så får man høre hva de har og si.

Den klistrelappen er Koed sin egen. På originaldelene er det en klistrelapp fra BMW med delenummer.

Hvis du sammenlikner hva du betalte for delen og hva den koster om du legger inn nummeret hos GS så finner du ut om den er uoriginal eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...