S.Hafsmo Skrevet Juli 25, 2010 Share Skrevet Juli 25, 2010 Jeg bestillte høyre og venstre bakdel av kanaler til min e34, og jeg bare lurer på om noen vet om disse er originale kanaler? jeg bestillte de etter delenummeret jeg hentet på gsbildeler.no. synes de så merkelig dårlige ut. disse "bulkene" hvor jekkfestene er sveist vil jo vises veldig godt utenfra? ser ihvertfall ikke veldig originalt ut. ikke at det i utgangspunktet spiller veldig stor rolle for min del da jeg uansett skal ha kanalskjørter på bilen, men syntes bare det så litt merkelig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Juli 25, 2010 Share Skrevet Juli 25, 2010 Spør Koed. Om det ikke er Veng kvalitets deler du har fått da : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Juli 25, 2010 Share Skrevet Juli 25, 2010 kan tenke meg at dette er Klokkerholm deler, de holder også til i Danmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Juli 25, 2010 Share Skrevet Juli 25, 2010 Klokkerholm har enda værre passform enn Veng Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Juli 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2010 fantastisk.. da er det vel bare å levere driten tilbake. har liten interesse av å sveise på noe som ikke passer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Juli 25, 2010 Share Skrevet Juli 25, 2010 fikk en forskjerm til Acona B fra Klokkerholm for mange år siden.....den var 2 cm for lang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Juli 25, 2010 Share Skrevet Juli 25, 2010 Værre enn Veng, det er ikke mulig, trodde jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sealed Skrevet Juli 25, 2010 Share Skrevet Juli 25, 2010 Skal ikke påstå noe her, men kjøpte samme delen til min 525iX. Og passformen og utsende var upåklaglig. Kanskje bare har vert uheldig med akkurat denne kanalen fra Koed? Dog eneste bilde jeg fant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 25, 2010 Share Skrevet Juli 25, 2010 Står det ikke bmw delenr på de har du nok fått uoriginalt. Det er det som er litt kinkig med Koed. Man får mange ganger uoriginale deler selv om man skriver inn delenummer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Juli 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2010 hmm.. vel, i følge Online ETK er nummeret som er stemplet på kanalen på bildet, nummer til en orignal del. bulken er lik på begge kanalene jeg fikk. kan godt være at passformen er bra bortsett fra akkurat den bulken. har sendt e-post til Koed, så får man høre hva de har og si. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chrissstian Skrevet Juli 25, 2010 Share Skrevet Juli 25, 2010 Er det hele kanaler som dekker på undersiden også? Der hvor jekkefestene er.. Om du er med på hva jeg mener nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Juli 25, 2010 Share Skrevet Juli 25, 2010 hmm.. vel, i følge Online ETK er nummeret som er stemplet på kanalen på bildet, nummer til en orignal del.bulken er lik på begge kanalene jeg fikk. kan godt være at passformen er bra bortsett fra akkurat den bulken. har sendt e-post til Koed, så får man høre hva de har og si. Den klistrelappen er Koed sin egen. På originaldelene er det en klistrelapp fra BMW med delenummer. Hvis du sammenlikner hva du betalte for delen og hva den koster om du legger inn nummeret hos GS så finner du ut om den er uoriginal eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Juli 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2010 tror det var et par hunder i forskjell fra GS-bildeler til Koed's kanaler. mener det står på Koed's webshop at dette er originale deler. kanalen har og med undersiden og jekkfestet (med "innmat") ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Juli 26, 2010 Share Skrevet Juli 26, 2010 Hva med å spørre koed da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Juli 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2010 har fått svar fra Koed nå. de sier at kanalen er original. veldig merkelig at den kulen skulle være på begge delene ihvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå