hylle Skrevet November 12, 2010 Forfatter Skrevet November 12, 2010 ja, vegvesenet har kanskje begynt å godta kaliperadaptere over en lav fjøl nå? alle med s50 har vel adaptere til e36m3 calipereneJeg bare ser for meg at dette kan være en potensiell fallgruve. vet jo aldri hva de gutta kan finne på. Lakke kalipperene i samme farge som adapterene da, så går det nok fint.
hylle Skrevet November 12, 2010 Forfatter Skrevet November 12, 2010 Grattis med godkjenning! Dette blir bra Kor mykje hesta levera V8'n? 286hk og 420nm er det vel., Trodde først jeg hadde fått tak i en 3.0l v8, men viser seg at det er en 4.0,. Den må nok regges med en 3.0 , så får jeg sette oppi 4.0 med en gang den er regga!
SofaKingFresh Skrevet November 12, 2010 Skrevet November 12, 2010 3L leverer vel 218 hk? Men, ikke gærnt at du fikk tak i 4L! Haha! Koselig overraskelse det vel?
ZhilleN Skrevet November 12, 2010 Skrevet November 12, 2010 Synes du ødelegger en gammel sjelden klassiker.. dette er en le, og den er det ikke mange igjen av her til lands!! FY FY!! Bedre og ta et utgangspunkt i en helt standard e30 hvis du skal drive og fikle sånn.. tenk deg godt om før du finner på noe mer...
m-alpin Skrevet November 12, 2010 Skrevet November 12, 2010 Synes det bare er en forbedring av bilen jeg,dersom det ikke taes snarveier å det blir godkjent..
hylle Skrevet November 12, 2010 Forfatter Skrevet November 12, 2010 3L leverer vel 218 hk? Men, ikke gærnt at du fikk tak i 4L! Haha! Koselig overraskelse det vel? Den leverer ca 215hk ja, Har aldri bremsa en slik motor, men den ligger nok litt under 215hk også. Men så leverer den jo nærmere 300nm., Det blir en utrolig grom motor i en e30. Jeg har egentlig trua på at denne 3l kommer til å harmonere jævlig bra med e30 karrossen, kanskje skremme den opp litt., da tror jeg den blir vanskelig å kjøre forbi på både våler og rudskogen!
SofaKingFresh Skrevet November 13, 2010 Skrevet November 13, 2010 Er jo en her i Skien med M60B40 i E30. Ganske så gromt å se en V8 i E30! Og den motoren er nok skremt opp litt og, om jeg ikke tar feil
ZhilleN Skrevet November 13, 2010 Skrevet November 13, 2010 forbedring..? hahahahahaha!!!! jojo, menne.. burde heller tatt utgangspunktet av en org. e30, det som er poenget her.. LE vokser ikke på trær akkurat!!
Mikael-B Skrevet November 13, 2010 Skrevet November 13, 2010 forbedring..? hahahahahaha!!!! jojo, menne.. burde heller tatt utgangspunktet av en org. e30, det som er poenget her.. LE vokser ikke på trær akkurat!! Ingen problem å sette den tilbake i original stand etterpå. Og hvor tøft er det ikke med en LE versjon med godkjent V8?
rakett Skrevet November 14, 2010 Skrevet November 14, 2010 aahhh, for et NYDELIG bilde... Tatt oppe ved ekeberg der, ved utkikkspunktet sant?? Elsker den utsikten utover hele byen derfra ass! Fin bil og:) Imponerende at du har fått godkjent søknaden din!
ZhilleN Skrevet November 14, 2010 Skrevet November 14, 2010 Skjønner vel ikke helt hva som er poenget her dere tror jeg..... Hvis dere hadde visst hvor sjeldne LE'er er, så hadde dere nok skjønt det.. Akkurat som at ei kjerring skulle tatt en mann bakfra, det går ikke det vettu!!!
Markus E30 Skrevet November 14, 2010 Skrevet November 14, 2010 Går med strapp - on Sorry ot men måtte bare
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå