matsrh Skrevet November 27, 2011 Skrevet November 27, 2011 Blir bra dette! UTen om det fra koed da, var veldig bøyd å jævlig ser det ut som ja...
hylle Skrevet November 27, 2011 Forfatter Skrevet November 27, 2011 Bytta til servotannstang fra e30 m3 idag. Morken slange med et hull her, fikk bytta den ut. Noen som vet om det er olje som går gjennom den? Trangt gitt..
hylle Skrevet November 30, 2011 Forfatter Skrevet November 30, 2011 Ble litt jobbing igår, fikk montert ferdig servo, satt på leddet til rattaksel ++ Mangler å fylle væske, lufte clutch og litt smått nå. Får se om jeg får gjort noe idag, denne kroppen ble 22 år idag, så mulig det må feires med et par kalde... Fikk Porsche bremsene i posten idag også, fin bursdagsgave får man si.. Må få lakkert opp de her igjen, har kjøpt originale porsche klister logoen som skal på.
leif harald Skrevet November 30, 2011 Skrevet November 30, 2011 Hadde spandert en runde med vask på den servoen før montering hadde jeg vert deg
Markus E30 Skrevet November 30, 2011 Skrevet November 30, 2011 Detta blir niiiice! Hvilke felger skal du kjøre?
hylle Skrevet Desember 1, 2011 Forfatter Skrevet Desember 1, 2011 Originale 15" BBS krysseike felger. Nå er bilen satt på vinterlagring i varm garasje, Så da blir det nok lite oppdateringer her før til våren! Har enda endel å gjøre med den før den er klar for sesongen.
520 turbo Skrevet Desember 1, 2011 Skrevet Desember 1, 2011 dei bærearmene din selge dei for en ok pris ? sku hatt dei .så lenge dei ikke e bøyde da hehe
hylle Skrevet Desember 1, 2011 Forfatter Skrevet Desember 1, 2011 De er kasta desverre. Men koed selger nye veldig rimelig!
hylle Skrevet Desember 4, 2011 Forfatter Skrevet Desember 4, 2011 Har tatt med meg sportstolene inn i stua, Skal splitte dem , smøre opp og gå over alt, var nok litt slitt, så må ta en god sjekk på de. Prøve å få skinnet penere også.. Et bilde av Porsche bremsene., tror det blir digg på e30'n
M3 Yngve Skrevet Desember 5, 2011 Skrevet Desember 5, 2011 Hvorfor vinter lagre? Er jo knall å kjøre på vinteren med e30 da
e30 tic Skrevet Desember 5, 2011 Skrevet Desember 5, 2011 Hvorfor vinter lagre? Er jo knall å kjøre på vinteren med e30 da Er jo helt rått, men e39 er kurant det også, bare dyrere å knuse
hermanoo90 Skrevet Desember 5, 2011 Skrevet Desember 5, 2011 Nice Prosjekt Hylle, følger med her! =D Gleder meg til å finne et verksted jeg kan jobbe i, da skal det nok bli fart i min e30 også =)!
hylle Skrevet Desember 5, 2011 Forfatter Skrevet Desember 5, 2011 Hvorfor vinter lagre? Er jo knall å kjøre på vinteren med e30 da Får ikke tid til å holde på med bil i vinter, men når det nærmer seg mars april er det på'n igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå