ehrnst Skrevet September 14, 2012 Skrevet September 14, 2012 kLart de skal på Sent from my Lumia 800 using Board Express
hylle Skrevet September 14, 2012 Forfatter Skrevet September 14, 2012 Jess, enten på denne eller en annen e30 jeg har. dekk kommer på mandag prøvde lyktene på bilen nå, synes det ble ganske greit.
hylle Skrevet Oktober 7, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2012 Fungerer bra. Har 2.79 utv faktisk. Så den er kanskje litt tung. Men den spinner enda på de 3 første gira. Holder for meg . Må brette inn kanten bak da dekkene tar borti. Hvordan gjør Man egentlig det? Med valse?
Haakjin Skrevet Oktober 7, 2012 Skrevet Oktober 7, 2012 Eller som mange andre gjør siden buene bak på E28/E30 (hvertfall) er såpass tykke å vanskelig å ta med valse. Så legger de ett alubett i mellom skjerm og dekk, å ruller bilen fram og tilbake på alubett'n for å få en fin ''kant''
hylle Skrevet Oktober 7, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2012 Ja. Var noe slikt jeg tenkte. Kun brette inn den kanten som er der
winchester Skrevet Oktober 7, 2012 Skrevet Oktober 7, 2012 Fjern tetningsmassen og tectylen mellom falsen på platene i kanten så er det null problem å valse den. Har valset kanten helt inn på alle mine E30'er samt en E36 og det skal mye til før du valser mer enn bare kanten. Bare husk å justere valsehjulet i rett vinkel ettersom kanten endrer seg, så legger den seg fint inntil den ytterste.
Haakjin Skrevet Oktober 7, 2012 Skrevet Oktober 7, 2012 Okei, jeg har aldri prøvd valse selv så dettte kan godt stemme
hylle Skrevet Oktober 7, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2012 Nei, heldigvis! Tok noen bilder og en liten videosnutt ikveld
Sund.M3 Skrevet Oktober 7, 2012 Skrevet Oktober 7, 2012 hadde gjort seg veldig bra med noen gromme felger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå