Gå til innhold

Hylle- E30 S62

hylle
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 532
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Kan prøve på det ja! :)

Ikveld må jeg ned med bensintanken så jeg får bytta alle bremseslanger og rør på bilen,

Må på eu i mai, så kan like gjerne bare gjøre det nå.

Lufte bremser, få på godt kjølevæske, lufte clutch nå, så er jeg vel stort sett ferdig..

Tenker å kjøre uten servo så jeg må få tak i en reim som kan passe uten servopumpa. Noen som vet lengden på denne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk bytta bremserør og slanger på bilen ikveld, Var trangt med de indre bremseslangene gitt.. Men mannfolk klager ikke når det er trangt... ;-) Gjenstår å få lufta bremser, clutch og vann på motoren og få på servotannstang eller reim som passer uten servopumpe. Satser på å være ferdig med det meste iløpet av helgen, så tenker jeg den ryker på vinterlagring for vinteren., Så får jeg shine den opp litt mens den er lagret.

Eksosen må sveises om litt, skulle vel allerhelst hatt en mtech1 bakfanger, hadde passa som hånd i hanske da...

Fornøyd med stuket nå igrunn.. Kommer til å kjøre originale 15" bbs krysseiker, de går såvidt over Porsche bremsene.

Elsker mtech 1 vinga over alt på jord.. :)

ivz08ntf2dr6pkdk8itj.jpeg

xfpnb2p0unzu9vv794sa.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaa, det koster.. Hvor mye henter man totalt i vekt da, vet du det? Er vel andre tiltak på et kaross man kan ta for seg før bærearmene? Man kan kanskje ikke sette inn fuelcell i bagasjen om man skal ha skilter på bilen? Det kan jo spare en del vekt, om man ikke har plastank orginalt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke 4,5 kg på de originale og litt under 2,5 på alu.

Blir mer skruing ikveld. Må se om jeg ikke får satt på tannstang eller få tak i reim til uten servo idag.

Noen som vet noen gode sider man kan bestille reimer? Den jeg trenger skal være 7k 1448 eller 1443. Husker ikke eksakt hvilken av de to jeg målte meg frem til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble litt jobbing ikveld også, Byttet bærearmer, forskjerm, og litt div småting.

Bremser ferdig.

6ovzagqgvtgt3h72jucl.jpeg

Bytte av bærearmer foran.

gv82hfsc7u1ju529hwun.jpeg

Litt rust i dørken må man ha, ellers er det ikke en e30!!

2grkxvilidbdvr98syq7.jpeg

Var slitne de gamle bærearmene..

rkcodkjutuqjz7z4caqx.jpeg

Bruker alltid kobberpasta på alt jeg monterer på bilen nå.. Slipper så mye banning i lokalet neste gang jeg skal skru det av..

054luhljcyuc8969dt2s.jpeg

Ble et bytte av forskjerm også.. Var ikke helt fornøyd med tilstand på denne som jeg kjøpte fra koed, Passformen var også heelt forjævlig, glad jeg ikke lakka denne.... satser på at koed ordner opp med det her når jeg får sendt bildene til dem. :)

bt665933mwnmbamxk6lg.jpeg

Helt skjev i alle kroker og kanter...

2r80e6y4186bbq4n6v5u.jpeg

Blir vel litt jobbing imårra å.. gjenstår å montere m3 servo tannstang og lufte kjølevann på motoren nå, så er det vinterlagring! :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...