BilBruker Skrevet Mars 16, 2012 Share Skrevet Mars 16, 2012 Har Azev i 17" til deg, 7,5" foran og 8,5" bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Mars 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2012 Hva skal du ha for de som er 8,5"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BilBruker Skrevet Mars 16, 2012 Share Skrevet Mars 16, 2012 Hva skal du ha for de som er 8,5"? Selger felgsettet komplett, så hvis du pusser opp ditt og det jeg selger så kan du jo bare selge et sett ferdig pussa opp. Jeg skal ha ca 5500-6000 for alle felgene, følger da med nye dekk, alle deksler med låsebolter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Mars 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2012 Ok, jeg gav 2500 med nye dekk så det blir litt uaktuelt da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet April 1, 2012 Forfatter Share Skrevet April 1, 2012 Kommet litt igang med denne nå, må få bort litt fjusking på motoren, skal iallefall få tatt en diagnose på den. Den starter fint og ruser seg opp litt slik alle m60 gjør, men idet den skal gå på tomgang så dør den ut etter en liten stund. Noen som har vært borti lignende? Fikk fjerna en jallaløsning jeg hadde laget på servoslange fra pumpa til tannstangen, har brukt et helvetes lang tid på å få tak i den slangen der. Motorrom: Skal nok bli helt klar for sesongen! Må bytte simring bakkant av veiv, ny clutch og kanskje et letta svinghjul. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet April 3, 2012 Share Skrevet April 3, 2012 Dette blir bra, stå på videre Hylle! =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet April 3, 2012 Share Skrevet April 3, 2012 Fant du ut noe ang. tomgangen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet April 3, 2012 Forfatter Share Skrevet April 3, 2012 Njae, det står litt stille. har prøvd litt div, prøver med en ny tomgangsmotor idag. Hvis det ikke blir bedre tar jeg diagnose. Har en liten mistanke om at bensinpumpa ikke mater nok bensin! Men den burde jo klare det.! Har du et tips på lager? Forresten, under gass spjeldet, så går det ut to slanger, den til høyre skal til det kullfilteret, ikke sant? men om man blender denne skal det vel ikke ha noe å si? Monterer på denne zender bakleppa idag, da er jeg snart ferdig med bilen utvendig, kun en dør og baklokket som skal byttes pga bulk og rust. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet April 3, 2012 Share Skrevet April 3, 2012 Rå stil, mtp motoren som ligger under panseret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet April 3, 2012 Share Skrevet April 3, 2012 Njae, det står litt stille. har prøvd litt div, prøver med en ny tomgangsmotor idag. Hvis det ikke blir bedre tar jeg diagnose. Har en liten mistanke om at bensinpumpa ikke mater nok bensin! Men den burde jo klare det.! Har du et tips på lager? Forresten, under gass spjeldet, så går det ut to slanger, den til høyre skal til det kullfilteret, ikke sant? men om man blender denne skal det vel ikke ha noe å si? Merkelig at bensinpumpa ikke skulle levere nok til tomgang da. Har du prøvd å starte motoren uten LMM tilkoblet? Min døde innimellom på tomgang når LMM var skitten. Vedr. den vakuumslangen som skal til kullfilteret (husker ikke hvilken av de 2 det var), så er jeg litt usikker på om det er designet slik at det er meningen at motoren skal få litt luft igjennom kullfilteret, slik at den får litt mere luft enn hva LMM måler, men det ville vel uansett vært så lite at det ikke hadde hatt noe å si dersom denne ble blendet. Tomgangsregulator skal uansett kompansere. Har du sjekket om tomgangsregulatoren beveger seg fritt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet April 3, 2012 Forfatter Share Skrevet April 3, 2012 Har ikke åpnet tomgangsmotoren, skal prøve med en ny nå senere idag, samt sjekke LMM, Jeg vet at det bare er en bagatell som gjør at den dør ut, er litt irriterende.. hehe.. Jeg byttet jo toppdekselpankningene pga olje ved pluggene, fikk tørka opp og byttet pluggene, men ble ikke bedre av det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet April 3, 2012 Share Skrevet April 3, 2012 Hvis den dør ut så mangler den bensin eller luft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet April 3, 2012 Share Skrevet April 3, 2012 Slangen som går til kullfilteret, er ikke det lagd slik at den først går til en ventil som åpner å lukker ved signal fra DME? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Mai 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2012 Litt usikker der, skal ta diagnose på den en gang snart iallefall. Må få kommet igang med denne nå så den blir ferdig! trenger bare en vask utvendig nå, så er den klar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Mai 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2012 Starter opp v8, men vil ikke gå særlig lenge, har byttet tomgangsmotor og LMM uten noe forbedring. sjekket spenning, virker som dynamo lader, på filmen under er den koblet til en motor som går. spenningen ligger på ca 14. Eneste som ikke er koblet til er luftingen fra tanken, den har jeg blendet. den skal gå videre til kullfilter, som får lufting gjennom tanken, men må denne være åpen? så en annen e30 med m60 igår, der var denne blendet der også, og fungerte fint. Begynner falle av med hva som kan være galt, Noen som har innspill? Her er video av den, jeg rører ikke gassen på denne, den ruser seg opp selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå