hamansen Skrevet April 20, 2013 Share Skrevet April 20, 2013 Ett ord: Kult! Enig!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 21, 2013 Share Skrevet April 21, 2013 eneste E30 jeg har lyst til å sitte på med.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Mai 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2013 Endelig fått på plass litt deler jeg manglet, dynamo er nå på plass, gått over motoren for å se om noe smått mangler, fått laget bestillingsliste på det. Fått justert ferdig pedalstellet, jævla knot, kan ikke justere pedalene mens de er i bilen, og det er trangt å montere denne, så nå er jeg glad jeg er ferdig. Ikke så mye bilder denne gang, her er to reimhjul som må byttes, sprekker og jævlige. Da er jeg iallefall litt igang igjen.. deadline er E30Meet. håper på å få prøve bilen på gardermoen noe tid før treffet men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Mai 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mai 9, 2013 Share Skrevet Mai 9, 2013 Hadde vært skeptisk til det der men, den må virkelig suge etter luft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Mai 9, 2013 Share Skrevet Mai 9, 2013 Fantastisk syn den motoren i E30... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Mai 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2013 Hartge M5en hadde disse traktene istedenfor originale trakter. Jeg ønsker å kjøre med bare traktene, men jeg må se at jeg får start på motoren før jeg tar av innsuget igjen og har kun trakter, må iallefall få på plass en liten catchtank til ånderøra hvis jeg skal kjøre kun med trakter, og få tak i filter. Fikk smelt på noen bremser idag og, de er ikke så store, men nå er lommeboka helt tomt, så nå er det budsjett før treffet, synd, men sånn er det bare. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Mai 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2013 faaen, hva gjør man her? ingen utsparing til svinghjulssensor?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mai 9, 2013 Share Skrevet Mai 9, 2013 borrer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Mai 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2013 borrer Klar over det, men hvor? eneste plassen det er mulig å borre der er der det delenummeret står,. tror jeg(?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mai 9, 2013 Share Skrevet Mai 9, 2013 kim gjorde dette på sin e30, men husker ikke hvordan han fiksa det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Mai 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2013 ja, men han har utsparing til det på hans kasse, det er ikke på denne.. tror jeg har en tidlig kasse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mai 10, 2013 Share Skrevet Mai 10, 2013 Jeg har kassen min ute, så kan måle for deg henne du må borre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Mai 10, 2013 Share Skrevet Mai 10, 2013 Er det veivsensoren? I så fall er det rimelig viktig at det gjøres nøye ellers så roter man til hele fortenninga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Mai 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2013 Ja, vurderer lage en brakett og flytte den frem, men er reimhjulet magnetisk?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå