Gå til innhold

E34 520/525i v24 ønskes kjøpt!

Dogi13
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg leiter etter en forholdsvis fin BMW E34 520/525i 24v manuell. Det vil si en jeg slipper og skru på for og få til å gå/godkjent og en jeg slipper å skru på i nær fremtid. Gjerne lav km. stand(ønsker ikke alle dette?) men ikke noe over 300.000km. Gjerne så orginalt ekstriør som mulig. Små skjønnhetsfeil er ikke så viktig.

Er det noe dere lurer på eller har en sånn som skal selges så skriv gjerne her eller pm meg.

På forhånd takk

Dogi13

c",)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg har en M50B25 motor som kan tilpasses til en E34. Jeg har 525 bunnpanne liggende og også 525 ledningsnett. Motoren er en Vanos motor. Er ikke 100% sikker på km.stand, men motoren er tett og fin. I følge selgeren var den også sprek. Han trodde det var en 2.8 motor. Se egen annonse på motoren.

Selges for 9.000 kr inklusiv hjerne, LMM, starter, dynamo og servopumpe.

Ellers har jeg en M52B20 motor som er tatt mange deler fra utvendig. 294.000 km, men motoren er meget godt tatt vare på og er i god stand. Den er helt ren og fin inni. Kun 2.500 kr. Har du en defekt M50B20 Vanos motor nå, kan du bytte over alle ytre deler og ledningsnett fra din motor og montere på denne motoren.

Jeg bumper disse motorene fram i køen igjen.

Kan fikse frakt for ca 1.000 kr.

Da har du 2 alternativer.

Hilsen Eirik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...