Gå til innhold

bolter i navet på bmw får å bruke muttere, hvor å hvordan?


 Share

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte unbrako i 12/9 eller hva disse beste boltene heter. Kappa av hodet, vaska gjenger på bolt og nav. Så på med grønn 270 Locktite, skru inn og kjenn med fingeren at de er like bak.

Vent 1 døgn, og mine sitter der enda.

Hadde også alu spacer på min gamle DW Nissan. Der de løsnet hele tiden pga varmen.

Samme der med vask og 270, sitter der også den dag i dag. Så 270 er gromme saker på ting som ikke skal opp mere.

Får kjøpt dem i ARP også, så har Millway.se dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samt sjonglering med banehjul, spacere, gatehjul osv blir mye greiere. Med det gjengeløse partiet setter du jo på alle muttrene på 2sek, og flesket til med batteritrekkeren. Har aldri trøbbel med for mange bolter som tar i på innsiden, samt det ser MYE grommere ut! Spessiellt på en bil som er oppsatt for bane.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. kansje noe å vurdere da.. er jo sant som dere sier.. slipper det stresset med å holde tungt hjul + finne riktig hull + entre skruen.. bare å entre de på så henger det der.. for se litt nærmere på det der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...