leif harald Skrevet Juli 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2010 Si ifra om noen trenger, jeg har inne en bestilling til meg og yngve. Er noen uker ventetid pga noen felger også på bestillingen men om det ikke haster kan jeg bestille Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet Juli 28, 2010 Share Skrevet Juli 28, 2010 Hvis du hadde giddet å lagt inn en bestilling til meg og hadde det vært fint åssen str er det dere har bestilt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Juli 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2010 Jeg har besetilt et sett med 75 og ett med 90 til meg selv. yngve skal ha 90mm. 75 er vel vanlige ca, men 90 er vel vis man skal ha litt spacer osv i tilegg viewtopic.php?f=14&t=160503 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juli 28, 2010 Share Skrevet Juli 28, 2010 Finnes det ikke noen racing-regler som sier at en lengde tilsvarende boltens tykkelse skal stikke ut gjennom mutteren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Juli 28, 2010 Share Skrevet Juli 28, 2010 2 gjenger bør det nok være, men ikke en hel mutter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet Juli 9, 2011 Share Skrevet Juli 9, 2011 gammel tråd, men noen som vet hvor man får kjøpt spacer med studs i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flatshift Skrevet Juli 10, 2011 Share Skrevet Juli 10, 2011 hvordan er det mht å bli stoppet av teknisk eller eu kontroll med slike studs og muttere?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Juli 10, 2011 Share Skrevet Juli 10, 2011 Hvorfor skulle de si noe på det? Er jo lov med biltema bolter også. Min var vist med studs, de sa ingenting på det selv om de studerte løsningen en stund.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå