hylle Skrevet November 13, 2010 Skrevet November 13, 2010 hahahahaha Elsker at du har satt varseltrekanten oppå taket av bilen.
Haakjin Skrevet November 13, 2010 Skrevet November 13, 2010 Og hun kjerring som kjørte som ei ''kjerring'' , hun stoppet ikke engang, hun stakk bare av, og vi har enda ikke funnet henne.
minigris Skrevet November 13, 2010 Skrevet November 13, 2010 Jo, det er jo sant, men ble helt paff når jeg så bildet! Er interessert i å høre årsaken til ulykken, var det glatt føre? (ser litt snø bak i bildet) Snø og snø, er nok havet du ser der i bakgrunn ja! Heldig at d var fjære og ikke flo!
winchester Skrevet November 13, 2010 Skrevet November 13, 2010 Haha, visst faen tok jeg feil! Synet sviktet meg for lenge siden, dessverre..
SMOKERIDER Skrevet November 14, 2010 Forfatter Skrevet November 14, 2010 nytt prosjekt er allerede i gang:-) bmw 2,5 ix:-) bygd om til bakhjulsdrift å turbo:-) laaaaaaaaaaaaaaaaaaaangtids prosjekt:-) har andre prosjekter å, ikke bare bmw, bare d er bakhjulsdrift;-)
Lars89 Skrevet November 14, 2010 Skrevet November 14, 2010 Det handler ikke om å vinne, men å spinne? Heldig med utfallet av den kræsjen. E30 tåler ikke stort
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå