Ballder Skrevet August 9, 2010 Share Skrevet August 9, 2010 Ligger du jevnt i 70-100 km på flat fin vei, så skal den ikke bli for varm uansett om kjølevifta er koblet fra, eventuelt plukket helt bort for den saks skyld. Gjør den det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svendsen Skrevet August 10, 2010 Forfatter Share Skrevet August 10, 2010 Når jeg kjører ligger den rundt 70 til 100 slik du sier, men blir veldig fort varm ved tomgang eller når det går sakte på veien. Men skal den tempraturføleren nederst på radiatoren som jeg har byttet, skal den være 2 eller 3 pola på e30? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet August 10, 2010 Share Skrevet August 10, 2010 på min m3 er den 2-polet, men skjønner ikke helt åssen det funker med low og high speed rele hvis den ikke er 3-polet, tror det er flere varianter ute å går, har sett noen biler uten giver i radiator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svendsen Skrevet August 11, 2010 Forfatter Share Skrevet August 11, 2010 Akkurat, fordi da jeg fulgte ledningen lengre opp altså til neste skøt/kontakt så var ledningen 3 pola :S Nei får leite litt å prøve med fram Takk for all hjelp så langt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå