Beivakongen Skrevet August 16, 2010 Forfatter Share Skrevet August 16, 2010 Bilen er nå på verksted og får montert helt nytt panser(5000kr ) Som sagt er det lov å komme med bud så får vi se...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ollie78 Skrevet August 18, 2010 Share Skrevet August 18, 2010 Skal innrømme at denne frista litt, men hvordan er det å få noe som ikke er godkjent i vognkortet igjennom en eu-godkjenning.....Sliter selv med å få en aldrisåliten turbo-e36 igjennom eu'n. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beivakongen Skrevet August 18, 2010 Forfatter Share Skrevet August 18, 2010 Har ikke hatt bilen på eu men forrige eier fikk den eugodkjent rett før jeg kjøpte den uten noe problem. Når du kom med turbo er det vell enda lettere å se at den er ombygd og co2en ble sikkert feil da. Eu er jo en teknisk kontroll der legger en vell størst vekt på det tekniske ved bilen at den er sikker og i orden og ikke har noen tekniske mangler..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olan Skrevet August 21, 2010 Share Skrevet August 21, 2010 Byr det på store problemer med å få denne godkjent hos BT ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beivakongen Skrevet August 22, 2010 Forfatter Share Skrevet August 22, 2010 Tror man må ha pappirer på donorbil da og det har jeg ikke..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beivakongen Skrevet September 1, 2010 Forfatter Share Skrevet September 1, 2010 Bump. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmer m3 Skrevet September 6, 2010 Share Skrevet September 6, 2010 Bump. 90 i cash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beivakongen Skrevet September 7, 2010 Forfatter Share Skrevet September 7, 2010 Har funnet ut at det ikke haster så veldig med salg alikevell så å gå ned noe mere i pris er vell ikke aktuelt. Blir vell å ta av skiltene å sette den i garasjen for vinteren når jeg drar på sjøen nå. Og da blir den euok til våren før den legges ut igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///NJD Skrevet September 9, 2010 Share Skrevet September 9, 2010 innbytte? http://www.finn.no/finn/mc/atv/object?finnkode=24253342 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beivakongen Skrevet September 9, 2010 Forfatter Share Skrevet September 9, 2010 innbytte? http://www.finn.no/finn/mc/atv/object?finnkode=24253342 Nei har kjøpt meg ny bil (Audi S6) så er kun interesert i penger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beivakongen Skrevet Juni 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2011 Da er bilen akkurat eugodkjent og klar for salg igjen etter at jeg hadde et uhell i fjor sommer sånn at jeg måtte få nytt panser og frontrute. http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=29113584 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Barca Skrevet Juni 15, 2011 Share Skrevet Juni 15, 2011 byr 92000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tronstad Skrevet Juni 15, 2011 Share Skrevet Juni 15, 2011 bare til info her, håper ikke du ser på dette som ødeleggende men det er av relativ info for evt kjøper. Denne bilen kan aldri godkjennes med motoren den står med i dag, da den er basert på en 97 mod, og har motor fra en eldre bil (94mod) dette lar seg ikke gjøre desverre, så om du skal godkjenne denne må du ha motor fra en 97 - 98 mod,, forøvrig en fin bil til en veldig fin pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Barca Skrevet Juni 15, 2011 Share Skrevet Juni 15, 2011 trekker da tilbake mitt bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beivakongen Skrevet Juni 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2011 bare til info her, håper ikke du ser på dette som ødeleggende men det er av relativ info for evt kjøper.Denne bilen kan aldri godkjennes med motoren den står med i dag, da den er basert på en 97 mod, og har motor fra en eldre bil (94mod) dette lar seg ikke gjøre desverre, så om du skal godkjenne denne må du ha motor fra en 97 - 98 mod,, forøvrig en fin bil til en veldig fin pris Dette stemmer ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå