spruddel Skrevet August 5, 2010 Skrevet August 5, 2010 Haha.. Eller bare sol istedenfor regn ute? Må være lov å leke litt i photoshop en gang i blant ?
FredrikE24 Skrevet August 5, 2010 Skrevet August 5, 2010 Tror jeg skal skaffe meg et slikt fly, mye plass til damer i de Funker det Wicky?
wicky124 Skrevet August 5, 2010 Skrevet August 5, 2010 hehe flyet/romskipet er har fantastisk god plass...egentlig....og jeg har dame så er plass til EN dame iallefall
Rannem Skrevet August 5, 2010 Skrevet August 5, 2010 Så ikke ut som verdens enkleste jobb å manøvrere det romskipet ned til jobben min!
hylle Skrevet August 5, 2010 Forfatter Skrevet August 5, 2010 HEI, det var ekte damer på treffet!!! FIRE stykker!!!
wicky124 Skrevet August 5, 2010 Skrevet August 5, 2010 Så ikke ut som verdens enkleste jobb å manøvrere det romskipet ned til jobben min! hehe...var ikke så enkelt nei...men igjen...med øvelse hadde jeg nok flydd ned dit
Lars-Nord Skrevet August 5, 2010 Skrevet August 5, 2010 Når du blir like god som en gammel krigsveteran ved navn John J. Rambo. (Har blitt laget noen filmer om han). Da er du god, men ikke før. For han kan fly ett hangarskip.
spruddel Skrevet August 6, 2010 Skrevet August 6, 2010 Hylle, det er jo de samme 4 damene som på mine bilder vel? Bare skiftet litt fort. Klærne hadde de jo i ryggsekkene
Morstan Skrevet August 6, 2010 Skrevet August 6, 2010 Så virkelig bra ut. Irriterer meg at det ble overtid i går:-( men hvem eier den blå e36 m3'n? Noen flere bilder og kanskje en side om den? Likte den veldig godt:-D Takk for det! Den blå M3en er eid av min far og brukes primært av gutta i familien på banekjøring og småcruising i pent vær 97 mod 3.2l som har gått ca 64000km. Har masse bilder, men har ikke laget noen tråd om den enda. Takk for et hyggelig treff! Takk:-) får si ifra når det dukker opp noen bilder og stæsj da:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå