Hawkon88 Skrevet Juli 30, 2010 Skrevet Juli 30, 2010 Kun cash ved salg av bil altså? nettbank kan ta mange timer før pengene er på konto. Ikke noe stress å ha med deg den kodebrikken til nettbanken i lommen og bruke iphone etc. eller pc hos selger.. Evt ta med laptop selv, så får selger se når pengene overføres. Jeg har gjort det slik selv.
M3 Yngve Skrevet Juli 30, 2010 Skrevet Juli 30, 2010 Kun cash ved salg av bil altså? nettbank kan ta mange timer før pengene er på konto. Ikke noe stress å ha med deg den kodebrikken til nettbanken i lommen og bruke iphone etc. eller pc hos selger.. Evt ta med laptop selv, så får selger se når pengene overføres. Jeg har gjort det slik selv. Ja, men da kan man dra rett borti gata og stoppe transjaksjonen. Så har du kun et konto nr kansje. Mulig det ikke blir reg på din konto noe?? Så be om legg, ta kopi og si til kjøper at de sender kopien i posten, når kr er på konto. Eller cash som altid er morsomt å få.
quatro84 Skrevet Juli 30, 2010 Skrevet Juli 30, 2010 Kun cash ved salg av bil altså? nettbank kan ta mange timer før pengene er på konto. Ikke noe stress å ha med deg den kodebrikken til nettbanken i lommen og bruke iphone etc. eller pc hos selger.. Evt ta med laptop selv, så får selger se når pengene overføres. Jeg har gjort det slik selv. Ja, men da kan man dra rett borti gata og stoppe transjaksjonen. Så har du kun et konto nr kansje. Mulig det ikke blir reg på din konto noe?? Så be om legg, ta kopi og si til kjøper at de sender kopien i posten, når kr er på konto. Eller cash som altid er morsomt å få. tror ikke du får stoppet en transaksjon som blir registrert på samme dag lenger.
Wacman Skrevet Juli 30, 2010 Skrevet Juli 30, 2010 Jo,det gjør man visst. Han fyren på bildene ser jo ikke helt ukriminell ut da,litt som en sånn figur fra "pusher" eller Ullersmo. Sikkert ikke helt ukjent tryne rundt omkring. Såvidt jeg kunne lese snakket han østlandsdialekt,så tipper han er fra stor-oslo området.
hauken Skrevet Juli 30, 2010 Skrevet Juli 30, 2010 Kan vell ikke være et problem å identifisere karen hvis han er norsk?
M3 Yngve Skrevet Juli 31, 2010 Skrevet Juli 31, 2010 Men han fyren, kan jo ha lagt fra seg finger, dna og kansje politiet har han i registerte sitt med bilde osv.
knut_olestad Skrevet Juli 31, 2010 Skrevet Juli 31, 2010 Sånne folk skulle rett og slett vært satt i et bur med en gjeng brutale homosadister..
Tom K Skrevet Juli 31, 2010 Skrevet Juli 31, 2010 Har linka den hit også http://www.pirate4x4.no/forum/showthread.php?t=37153
Hauso Skrevet Juli 31, 2010 Skrevet Juli 31, 2010 De skulle vært banka livskiten ut av, så sinnsykt hefit at de får varige mèn, og aldri kommer til seg selv igjen, JEG FATTER IKKE POENGET!!!!!!!!!!! Eller jeg gjør jo det, det er jo penger, men hvor faens vanskelig er det å skaffe seg en jobb, som de fleste andre normale menneskene, og tjene penger, og spare til det man har lyst på.. herregud.. Gjør meg en tjeneste, og grisebank han når du finner han! =D
jearacing Skrevet August 1, 2010 Skrevet August 1, 2010 Det er bare å innse at norge har blitt et kriminaleldorado. Selv har jeg sluttet å godta bankremisser ved salg av bil. Unngår å bruke det selv også. Nettbank er det sikreste, men vær obs på at noen nettbanker som feks postbanken ikke trekker beløpet ut umiddelbart. Dermed kan det også være en potensiell mulighet til å svindle til seg en bil.
smez Skrevet August 3, 2010 Skrevet August 3, 2010 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=21824326 grom bil til som er stjælt.. vet ikke om det er samme fyren men er litt mistenkelig
Johnny86 Skrevet August 3, 2010 Skrevet August 3, 2010 Syns det er drøyt og skulle kreve cash på en bil til flere hundre tusen. Di aller fleste er fortsatt ærlig. Men skjønner jo også selvfølgelig at folk blir, og er skeptiske. Utrolig hvor mye noen få mennesker kan ødelegge for alle andre.
Gunnar Skrevet August 3, 2010 Skrevet August 3, 2010 Bankremisse er helt kurrant, men selger bør ringe kjøpers bank (på telefonnummer man selv finner på nettet eller hos opplysningen) og spørre om de har utstedt bankremisse. Verre er det ikke - og da er bankremisse ti ganger tryggere enn nettbankoverføring. Nettbank er spooky som faen. Cash eller bankremisse. Og for den saks skyld - cash kan også være falske.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå