Gå til innhold

Plutselig er en drapsmann...

Simpel
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Håper virkelig han får svi ja, men les den teksten der litt nøye, atter en gang så skal det virkelig fremheves at det kjørtes en BMW. Er ikke måte på hvor godt det skal uttrykkes at det var en BMW som det gikk galt med igjen.

Bare jeg som har tenkt over det i slike saker med BMW involvert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt off topic men ja klart det er mange som har tenkt på at BMW blir fremhevet i media, det fins sikkert 150 samle tråder her på forumet, og "den store BMW i media" tråden er her en plass også ! så nei det er ikke bare du men hele forumet som tenker over det : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er at det faktisk veldig ofte faktisk ER BMWer involvert i slike ting, og det er et image vi må leve med. Som Fredrik nevnte i en annen tråd så er det flere og flere som ikke vil bli sett levende (eller døde) i en BMW, nettopp pga ryktet bilmerket her, igjen mye pga idioter/verdensmestere som fyren i denne artikkelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig, det er grunnen til at jeg har avstått fra å kjøre BMW helt til nå, selv om jeg alltid har syntes bilene har vært veldig gromme bortsett fra Bangletiden da. Vi får prøve å rette opp inntrykket folkens :)

Jeg håper denne saken er en vekker for "jyplinger" i alle aldre med sprek bil, både BMW og andre merker. For ordens skyld, strafferammen er 6 år hvis det er særdeles skjerpende omstendigheter. Over 100 i ei 50-sone er nok en smule skjerpende... Jeg håper han får en langvarig fotgjengertillatelse, det er vel det som er mest avskrekkende for de fleste av oss. Som kanskje selv har kjørt over 100 i ei 50-sone en gang i tiden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

100 i 50 sone er nok til fengsel i seg selv. (Kjenner en som måtte en tur inn)

Vil tro han her kommer til å slite, sånn i tillegg til samvittigheten.

Mener det var en på Østlandet som kun gikk under kallenavnet "Uaktsom". Det er jo hyggelig å hengende ved seg de neste årene etter en slik sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette her er en fryktelig hendelse. Hele lyngdal er fortsatt i sjokk over det. Den omkomne hadde alltid et smil i ansiktet, og var snill og god mot alle. Han er stort savnet, og var levde for alt som hadde motor i seg og elsket biler.

Han som kjørte bilen er også en fantastisk grei person og det er synd at han skulle bli synderen i dette, men han er fult klar over at han var dum og kjørte uansvarlig og prøver å ta livet som det kommer, og straffen.

en helt forferdelig hendelse og de fleste i lyngdal har skjerpet kjøringen etter hendelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir nok ikke lang tid i fengsel, retten bruker å se den mentale belastningen i slike saker sterkt, og at han må bære den hele tiden.

133km/t i 50 sona er noe du bare gjør en gang. De fleste har gjort noe sånt en gang, men aldri mer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tragisk sak, det er det ingen tvil om. Har en følelse av at attenåringen kommer til å ha kvaler resten av livet og det er, som det blir sagt over her, en skikkelig straff i seg selv. Men jeg håper han får litt tid i buret i tillegg. Det er nok ingen som gjør slike ting med vilje, men mangelen på dømmekraft i slike tilfeller må få et annet etterspill enn vissheten alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...