316 Skrevet Juli 31, 2010 Skrevet Juli 31, 2010 Neida, var nok positivt det... Men du verden, så inni helvete vondt det smakte!
egeland92 Skrevet Juli 31, 2010 Skrevet Juli 31, 2010 Man kan da alltids helle melk i lungene og drukne i steden? Haha!
Larswilliam Skrevet Juli 31, 2010 Forfatter Skrevet Juli 31, 2010 halla boys! bekka en halvliter soyaolje og 2 liter melk, så nå er alt i beste vellstående. det å rape bensin var ikke verdens beste opplevelse for å si det slik
Simen! Skrevet Juli 31, 2010 Skrevet Juli 31, 2010 Velkommen tilbake til bimmers, vi trodde du var død
Pelton Skrevet Juli 31, 2010 Skrevet Juli 31, 2010 Legg merke til at han ikke har svart på et døgn! Hahahaha... trådens beste! Har også svelget bensin, ved flere anledninger. Får flashback til den groveste bensinsvelgingsepisoden hver gang jeg spiser taco, for det var det jeg spiste den kvelden... og rapte bensin mellom hver bit Var dog aldri bekymret for eget liv.
winchester Skrevet Juli 31, 2010 Skrevet Juli 31, 2010 Legg merke til at han ikke har svart på et døgn! Hahahaha... trådens beste! Har også svelget bensin, ved flere anledninger. Får flashback til den groveste bensinsvelgingsepisoden hver gang jeg spiser taco, for det var det jeg spiste den kvelden... og rapte bensin mellom hver bit Var dog aldri bekymret for eget liv. Forvekslet du en bensinkanne med ett glass saft under middagen da, eller?
JENSSEN Skrevet Juli 31, 2010 Skrevet Juli 31, 2010 7 dagers fyll? Skulle du reparere med bensin? haha, så jævelig bra!! knekke sammen:D
Pelton Skrevet Juli 31, 2010 Skrevet Juli 31, 2010 Forvekslet du en bensinkanne med ett glass saft under middagen da, eller? Hehe nei var i 14-15års alderen.. var ute og kjørte snøscooter og gikk tørr, så sprang ned i fjøsen med kanne og en stump av hageslangen for å suge en annen scooter hageslange er ikke direkte ideelt da den ikke er så veldig gjennomsiktig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå