Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

kjøpt Remus potte til min e82 120d hos koed. blei bra det, litt mer lyd og mye finer rumpe. kosta litt da 4.623kr

tok 30min å innstalere.

chlfri8khl7p9n2g3m79.jpg

5r6sphgnyrc9ggl5nlpy.jpg

Skrevet

Den så veldig bra ut! Ser ut som den følger fangeren også? Min kommer til være vinkelrett, så blir spennende om det blir bra...

Fulgte det med potte også her? Installert på bukk?

Edit: Glem det, ser hva som følger med på koed.dk nå. Så bra ut de settene der, men de koster jo litt mer enn min liksom-greie ja :)

• 1 month later...
Skrevet

Og, min liksom-greie var visst ikke helt som jeg hadde trodd å montere heller. Svendsen vil helst ha denne montert over eksist. hale, som da vil synes inni, når man ser bakfra.

DERFOR ER DEN TIL SALGS! Passer alle modeller, blir nok penest når den sveises på potta. SE HER

• 4 months later...
Skrevet

Is that so? Men halen jeg har, har ikke overgang til rør, om du skjønner, det er bare den ovale stussen, ca 20 cm lang eller noe.

Da får jeg se om ikke jeg kan få en pris av Svendsen på å lage et rør på denne, og sveise det til eksosrøret på bilen.

To ting: Blir dette sterkt som originalt, eller får jeg noen svakere skjøter, som kommer til å trenge mer oppfølging?

Neste: Har dette noen konsekvenser for EU-kontroll eller forskrifter av noe slag? Kjedelig å plutselig få kjeft av en onkel og måtte bygge tilbake til originalt, eller i verste fall kjøpe hele eksosanlegget...hehe

Skrevet

Du har kanskje noe som ligner dette? Her er det sammenhengende system til et stykke foran den midtre potta.

p5t2urv3teg68y1hq71h.jpg

Skrevet

På min 118d.Så er det helsveis hele veien,ingen skjøte.Rett etter midtre potte,så er det en skjøt.Den som er skjøtet til DPF.Og det er jævlig lite med plass under der.Alt for mye plast deksler over alt.Er så vidt jeg for svendsen eksos til å bygge dobble eksos på hver side.Siden det er alt for lite plass å gå på,og få steder der vi kan bygge oppheng til eksosen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...