Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Takker for det:)

Nå er tråden sånn tåli samtidsorientert.

Nå har jeg skrudd av bærebruene til fordel for rør-bruer med uniballs, som skal flekse mindre og fremme responsen.

yigyqr3k56s0ts25xh0u.jpg

bygynyk8q1idlpwquzpt.jpg

yxqrqsviny8ol5uktoo9.jpg

Har ikke fått kjørt med de enda, for jeg har ikke lagd fester til stabstaget enda.

En annen fordel er jo mindre ufjøra vekt siden de veier mindre.

Skrevet

Du får vel også kjøpt de gjennom M3 Yngve her på forumet, om jeg ikke tar helt feil? Er ganske dyr til E30 (8000?) Og dette er slitasjevare til de grader med uniball har jeg hørt, varer ca. 1 sesong med mye kjøring på bane om minnet mitt er korrekt.

Skrevet

Det vil tiden vise for min del. :)

Må få knekt sammen disse staga så jeg får kjørt først. Det virker ihværtfall meget stumt der framme.

Men for m3yngves del er vel det en relativt liten pris å betale å bytte kuler for noen hundrelapper da han trenger disse bruene for å få svingt.

På E46 gjør jo disse at du får plass til mye mer sving. Hjula hans står jo omtrent i 90 grader:)

Skrevet

Skal ikke komme med noen salgsfremmende argumenter her, men vil bare opplyse om at dette IKKE er slitasjevare til de grader som det blir sagt, disse kulene er av det beste på markedet, og langt bedre enn de kulene som sitter der orginalt. Når det er sagt vil jeg fortsatt anbefale og bytte kulene hvert år eller hvert 2. år avhenging av hvor mye som blir kjørt, ikke pga at de er utslitt, men for å slippe eventuelle problemer, dette bør jo selvfølgelig gjøres med de orginale også. Et repsett bestående av 4 kuler og de to bakre foringene koster 900,-

Yngve kan vel konstatere at kulene ikke blir utslitt da han sjekket de etter en sesong med hardkjør, og de var som nye.

Skrevet
6000,- var jo en rimelig pris! Hvor lang leveringstid er det? rasfare79, beklager for off-topic :oops:

Helt greit, dette er da et forum;) Skriv hva dere vil.

Gikk forresten i dag til anskaffelse av nytt prosjekt. Is-rejser..Også en e30...

Skrevet
Du får vel også kjøpt de gjennom M3 Yngve her på forumet, om jeg ikke tar helt feil? Er ganske dyr til E30 (8000?) Og dette er slitasjevare til de grader med uniball har jeg hørt, varer ca. 1 sesong med mye kjøring på bane om minnet mitt er korrekt.

Må da ikke bytte noe på de her ofte, jeg kjørte mye og kjempe hardt, og ikke noe anntydning til slitasje.

8000 er ikke dyrt for disse, kjipe dtm arm kopier går for det dobbelte. Så når Petter skal selge disse for 6000,- kr er det knall pris. Se på hva org alu bære bruer ( som du sikkert har lest går i stykker med en gang, og tatt feil) til E46 M3 koster. Org alu til E30 M3 er ikke gratis dem heller.

Jeg skal ha sånne igjen på min nye bane bil, får holdbare bruer og ikke minst subber ikke hjula borti.

Gromt prosjekt. :D

Skrevet

Må da ikke bytte noe på de her ofte, jeg kjørte mye og kjempe hardt, og ikke noe anntydning til slitasje.

8000 er ikke dyrt for disse, kjipe dtm arm kopier går for det dobbelte. Så når Petter skal selge disse for 6000,- kr er det knall pris. Se på hva org alu bære bruer ( som du sikkert har lest går i stykker med en gang, og tatt feil) til E46 M3 koster. Org alu til E30 M3 er ikke gratis dem heller.

Jeg skal ha sånne igjen på min nye bane bil, får holdbare bruer og ikke minst subber ikke hjula borti.

Gromt prosjekt. :D

Hvordan er disse å anbefale for en bruks-/sladdebil da? E30 som skal få seg S50-motor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...