rasfare Skrevet Juli 31, 2010 Forfatter Skrevet Juli 31, 2010 Er det en original E30 M3? Nei, det er en 86 316. Kjøpte den som 325, men den motoren rasa, og da satte jeg den vekk og kjøpte en e36.
winchester Skrevet Juli 31, 2010 Skrevet Juli 31, 2010 Har du bygd den helt om til M3 eller er det bare fronten tørr jeg spørre?
rasfare Skrevet Juli 31, 2010 Forfatter Skrevet Juli 31, 2010 Har du bygd den helt om til M3 eller er det bare fronten tørr jeg spørre? Det er en bil som var bygd om i -96 om jeg ikke husker helt feil. Ikke jeg som ha gjort den jobben nei:) Men den har tydeligvis gått som helårsbil mange år og det syntes under og i hjulbuer. Blir god plass til felg når meste av plåten er vekk:) Teknisk var den også helt utslitt. Skar bort rusta. Var for det meste vekk under også så fikk jeg god hjelp av en kammerat til å lage et par buer å felle inn. Men nå har jeg lyst å få den i stand til litt banekjøring.
winchester Skrevet Juli 31, 2010 Skrevet Juli 31, 2010 Ah, såpass ja. Men det ser jo ut som at du er på rett kjør, så dette blir nok bra til slutt! Var litt kjipt at den har blitt brukt som helårsbil etter at den ble ombygd, men er vel ikke alle som har sans og fornuft, hehe.
rasfare Skrevet Juli 31, 2010 Forfatter Skrevet Juli 31, 2010 Det er mange galninger der ute Som sagt er det ikke langt igjen til mål nå da tråden henger endel etter. Men arti å slenge litt fra seg om hva som har skjedd her.. Skjermen er jo for så vidt ferdig og lakka:) Var råte gjennom det meste foran bakhjulet.
winchester Skrevet Juli 31, 2010 Skrevet Juli 31, 2010 Hvor langt har du kommet med prosjektet egentlig? Bare å fyre opp bilder, er spent!
rasfare Skrevet August 1, 2010 Forfatter Skrevet August 1, 2010 Hyggeli at noen følger med ja:) Har kommet et godt stykke nå i år:) Blitt moro igjen og da går det framover. Ferdig hjulbue med garasjelakk:) Skal koste på den en finere hellakkering ved en annen anledning, derfor jeg gjør på denne måten. Slukker branner først. Lagd en brakett: Forsterka litt bak. Og inni bilen for å få fester til en liten "bøyle" Disse skruene ble snudd ved montering ja:) Ferdig pulverlakkert veltebøyle. Sånn ble det.
winchester Skrevet August 1, 2010 Skrevet August 1, 2010 Er det hjemmelaget bur eller kjøpt? Ser uansett meget bra ut, hvilket interiør skal inn forresten? Bøttestoler eller noe orginalt?
rasfare Skrevet August 1, 2010 Forfatter Skrevet August 1, 2010 Er det hjemmelaget bur eller kjøpt? Ser uansett meget bra ut, hvilket interiør skal inn forresten? Bøttestoler eller noe orginalt? Takk for det, det er pedersens-racing halvfabrikat. Dvs ferdig bøyd , men kappes på egne mål. Har satt i et par Sabelt stoler fra samme butikk,tilhørende firrepunkts-stropper.
DBTm3 Skrevet August 1, 2010 Skrevet August 1, 2010 bra prosjekt, skal følge med her. selge felgene dine?
rasfare Skrevet August 1, 2010 Forfatter Skrevet August 1, 2010 bra prosjekt, skal følge med her. selge felgene dine? Shnitzer 18" felgene er faktisk noe jeg kunne solgt, om det var de du tenkte på? Har brukt de på e36 hvor de satt som børseskudd.. Kjøpt av en som hadde de på e46. De er ET42 om jeg ikke tar helt feil.
rasfare Skrevet August 1, 2010 Forfatter Skrevet August 1, 2010 Det meste er jo på plass, men er ikke helt klar enda. Som med alt annet når man blir lit utålmodig må man jo "bare se åssen det blir" og da satte jeg sammen det gamle understellet for å ta en vask utenfor. 3.5år siden jeg har sett bilen under støvet.. Siden bakstilling var på : Måtte flytte denne rare tingen først;) Klar for å trilles ut:
rasfare Skrevet August 1, 2010 Forfatter Skrevet August 1, 2010 Her er den ute en midtsommerdag for første gang på lenge. Var igrun artig å se igjen. Få på høydejusterbart understell og større hjul blir fint:)
rasfare Skrevet August 2, 2010 Forfatter Skrevet August 2, 2010 Meninga var å kjøpe større bremser, blir mye penger på en gang og nøyde meg med EBC klosser sånn tiil å begynne med. Har ikke noen erfaring med disse, men det kniper vel noe bedre enn de gamle. Bestilte ssamtidig 8mm pluggledniger siden det gamle settet hadde brudd i isolasjon fra coilen. Var endel kraftigere, så må kjøre uten ytre skinna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå