Dr_S Skrevet August 1, 2010 Share Skrevet August 1, 2010 Passer ikke med lyst skinn i sort bil vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet August 1, 2010 Share Skrevet August 1, 2010 Passer ikke med lyst skinn i sort bil vel? Det er jo det fineste..! Er du på blåbærtur eller??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet August 1, 2010 Forfatter Share Skrevet August 1, 2010 Hehe, skal nok få bilen på stell etterhvert. Det så faktisk litt innbydende ut det interiøret. Nå har jeg vært så "flink" å finne bil med nedfellbare bakseter jeg, da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 1, 2010 Share Skrevet August 1, 2010 Passer ikke med lyst skinn i sort bil vel? Det er jo det fineste..! Er du på blåbærtur eller??? Du som er på tur! Lyst skinn synes jeg kler best grønn bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet August 1, 2010 Share Skrevet August 1, 2010 Passer ikke med lyst skinn i sort bil vel? Det er jo det fineste..! Er du på blåbærtur eller??? Du som er på tur! Lyst skinn synes jeg kler best grønn bil Dumrian Lyst skinn gjør at det KAN gå an å ha grønn bil.. ellers ikke.. men Mørke blå, svart og generelt mørke farger er jo grisefint med lyst skinn Gamle bilen, E39 528ia jeg hadde for en stund tilbake står tilsalgs nå, orientblå med sandbeige skinn.. det er mmmm det heheh Bærplukker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet August 1, 2010 Share Skrevet August 1, 2010 enig med richie jeg altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet August 1, 2010 Forfatter Share Skrevet August 1, 2010 Lek pent, barn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet August 1, 2010 Share Skrevet August 1, 2010 Har hatt grønn bil med lyst skinn, men syns igrunn sort bil, eller mørk farge, er meget pent med lyst skinn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet August 4, 2010 Forfatter Share Skrevet August 4, 2010 Da var styresnekka byttet. Det var deilig å få gjort, bilen ble ikke til å kjenne igjen, men fysj for en "%&¤jobb.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 4, 2010 Share Skrevet August 4, 2010 Hoy. Godt å se deg tilbake her, Kai-P. Gratulerer med ny bil! Har du flytta på deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet August 4, 2010 Forfatter Share Skrevet August 4, 2010 Hallois, Gunnar, takk for det! Neida, bor på samme stedet enda. Er av og til i Skien når jeg har turnusfri. Skal du til Våler i år? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 4, 2010 Share Skrevet August 4, 2010 Jeg vet ikke - vurderer førerkurset på fredagen. Bare litt kjedelig at jeg ikke har spesielt egnet bil, enten dønn original 118d eller eller Audi med kjedelig girkasse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 4, 2010 Share Skrevet August 4, 2010 Dønn original 118d duger mer enn nok, ser oftere og oftere 1-serie diesel på banen på ccn-treffene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet September 9, 2010 Forfatter Share Skrevet September 9, 2010 Ikke akkurat verdens mest synlige oppdatering, men, i dag fikk jeg byttet to gåene hjullagre. Deilig med rumlefri bil. Fikk samtidig gått over for- og bakstilling, fant ut at det er slark i hjelpesnekke-foringen, pitman-arm med foring er nå bestilt hos Koed. Tok også en diagnose i samme slengen og leste av feilkoder. Dette resulterte i at jeg nå har bestilt LMM og tomgangsregulator hos Schmiedmann i Danmark. Har også fått en grei pris på rustsveising av kanaler. Nå gjenstår det "bare" å bytte bremser bak, nye topplager foran og bak, nytt senkesett, førersete, taktrekk samt kurere det høye oljeforbruket. Ser ut som det kommer ut en del olje fra et lokk på bunnpanna. Er en fin strek fra dette som går videre bakover og over stabstaget. Har ny tetningsring til dette, håper det vil hjelpe. Hvis ikke så er det nok nytt slipesett som må til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet September 9, 2010 Share Skrevet September 9, 2010 så bilen din her om dagen, ved Strømdal området Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå