Rabies Skrevet September 9, 2010 Share Skrevet September 9, 2010 Blir bra dette her Hvordan syntes du bilen funker sånn effektmessig? Vurderer E34 525it som neste bil så hadde vært greit å vite om det er noe trøkk i den (er jo stor bil) eller om jeg må ha noe med mere gamp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 9, 2010 Share Skrevet September 9, 2010 Satt på med Kai her forleden kveld da vi gjorde et desperat forsøk på å oppdrive låsenøkkel til mine felger...Noe vi dessverre ikke lyktes med. Jeg synes bilen føltes stabil og fin ut på veien, og pen karakteristisk sekserlyd selvsagt Overraskende lite rust også, men den trenger en kraftig polering. Takk for hjelp med bremseklossene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet September 10, 2010 Forfatter Share Skrevet September 10, 2010 så bilen din her om dagen, ved Strømdal området Det er nok ikke umulig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet September 10, 2010 Forfatter Share Skrevet September 10, 2010 @Rabies: Med tanke på at bilen alene veier tett opptil 1500 kg så må jeg si at den fungerer bra, merker stor forskjell fra min gamle 520. Man kan trygt foreta forbikjøringer. @Doktoren: Bare hyggelig det, vet du! Vi kan kanskje ta en en liten shine på bilen min før det blir for kaldt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet September 10, 2010 Share Skrevet September 10, 2010 Gratulerer med ny bil! Eneste jeg så var litt rust, og noen bulker?.. Ellers så den veldig hel og pen ut! Trives sikkert hos kjøper også tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet September 10, 2010 Forfatter Share Skrevet September 10, 2010 Takk for det! Joda, det finnes både rust og bulker, men det skal nok bli i orden etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet September 10, 2010 Share Skrevet September 10, 2010 Har sett litt mer nøye på bildene dine og studert linjene på bilen din skikkelig. Og det er farlig Har rett og slett stygglyst på E34 nå Bare håper jeg kan få en grei pris for bilen min så jeg får råd til en touring med M50B25 i god stand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet September 11, 2010 Forfatter Share Skrevet September 11, 2010 Er ålreite biler, det er helt sikkert. Kjør på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 16, 2010 Share Skrevet September 16, 2010 Shine skal bli! Har funnet frem til bra kombo nå for lakk som trenger glans og polish, Meguiars maskinen er knallbra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet September 17, 2010 Forfatter Share Skrevet September 17, 2010 Det høres meget bra ut, bare si fra når det passer for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 17, 2010 Share Skrevet September 17, 2010 Har noe ferie tilgode, så skal nok få tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Oktober 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2010 På tirsdag ble pitman-arm med hjelpesnekkeforing byttet, nå er det tilnærmet null slakk i forstillingen. Bestilte senkesett på Ebay i dag, KAW 80/20 mm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Oktober 11, 2010 Share Skrevet Oktober 11, 2010 kan det stemme at jeg så bilen din på bmw idag tidlig?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Oktober 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2010 Det er helt korrekt, hentet en ny dørstopper. Synes jeg så bilen din der også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Oktober 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2010 Update: Ny dørstopper, lysmodul samt ny taklukepakning og begge ytterspeiler er nå montert. Har også byttet LMM, det hjalp veldig på bensinforbruket, får man si. I dag mottok jeg en pakke fra Koed som inneholdt bremseskiver, klosser og en ABS-sensor bak, pluss nye bremsevarslere foran og bak. Disse delene blir montert i morgen, regner jeg med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå