Kai-P. Skrevet Oktober 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2010 Takk for det! Begynner så smått å bli bil av det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Oktober 29, 2010 Share Skrevet Oktober 29, 2010 Så bra at du steller godt med den Hva gav du for senkinga? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smurfen Skrevet Oktober 29, 2010 Share Skrevet Oktober 29, 2010 I dag ble senkesett montert. Fikk dessverre bare byttet fjærer foran fordi at demperne bak ikke hadde lyst til å løsne, typisk E34.. Bilde kommer når jeg får montert fjærene bak.Fikk på plass et nyinnkjøpt taktrekk i dag. Tok samtidig ut A-, B- og C-stolpedeksler og renset dem. Bilen ple plutselig mye mer hyggelig å sitte i nå. Takk til andyskog som solgte meg taktrekket! kan jeg spørre hvor vanskelig det var og sette i nytt taktrekk? søstra til dama klarte og lage hull i det....... hvor fant du 80/20 senk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Oktober 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2010 Å sette i nytt taktrekk var faktisk relativt enkelt. I korte trekk er det "bare" å løsne alle skruer du finner - d.v.s ved solskjermene - til dem trenger du torx-verktøy - og under alle håndtak, her klarer du deg med en vanlig stjerneskrutrekker. Håndtakene er også festet med plastpropper på baksiden av taktrekket. Det greieste er bare å la håndtakene sitte fast frem til du har fått ut taktrekket, da ser du hvordan de er festet. Framme i bilen må du fjerne taklyset og knappen/sveiva til takluka. Til slutt lønner det seg å løsne A-, B- og C-stolpedekslene i toppen, evnt. ta dem ut og rense dem når du først er i gang. For å få taktrekket inn/ut av bilen fant jeg ut at det var lettest å manøvrere det igjennom den bakre døråpningen på venstre side, det er bare å prøve seg fram. Send meg evnt. en PM hvis det er noe du lurer på. Senkesettet kjøpte jeg her. Fikk det for 150 Euro pluss frakt på 17 Euro, altså 167 Euro. I tillegg kom fortolling og Postens avgifter på 556 kr. Totalt kom det på ca. 1900 kr levert på døra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet November 10, 2010 Forfatter Share Skrevet November 10, 2010 Her kommer det bilder av bilen med senkesettet montert. Fikk også byttet ut det gamle, bulkete og rustne bagasjelokket med et som er helt og fint. Dessverre ble bildene sykt dårlige. Gammelt bagasjelokk: Nytt bagasjelokk montert: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet November 10, 2010 Share Skrevet November 10, 2010 Dette ble fint Kai! Liker bilen din! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet November 11, 2010 Forfatter Share Skrevet November 11, 2010 Takk, takk, Richie! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet November 11, 2010 Share Skrevet November 11, 2010 Du har jo fått pusla litt med denna bilen nå, men blir jo bare bedre og bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet November 11, 2010 Share Skrevet November 11, 2010 Ble bra senk det der ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet November 11, 2010 Share Skrevet November 11, 2010 Ser veldig bra ut detta holder du til på sem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet November 11, 2010 Forfatter Share Skrevet November 11, 2010 Du har jo fått pusla litt med denna bilen nå, men blir jo bare bedre og bedre Joda, er flink til å få tak i rullende prosjekter.. Ble bra senk det der ja! Jeg ble ganske fornøyd selv også. Ser veldig bra ut detta holder du til på sem?Takker! Jeg gjorde, nå bor jeg på Barkåker - kjøpte meg leilighet for en måneds tid siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet November 11, 2010 Share Skrevet November 11, 2010 Hvor på Barkåker har du kjøpt leilighet?? Barkåker er slettes ikke dumt. Bor i nærheten selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet November 11, 2010 Forfatter Share Skrevet November 11, 2010 Jeg bor i Åkersvingen, om det sier deg noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet November 11, 2010 Share Skrevet November 11, 2010 Åkersvingen sier hvertfall meg noe.. der holdt madamen og jeg på å kjøpe leilighet også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet November 11, 2010 Share Skrevet November 11, 2010 Det sier meg noe, ja. Vet godt hvor det er. Rektig så ålreit plass, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå