*MrB* Skrevet Juli 31, 2010 Skrevet Juli 31, 2010 Selger et helt greit hjulsett som fulgte med en E36 jeg kjøpte, pga jeg ikke vil ha piggdekk selv. Dekkene er likevel for bra til å kastes. Holder minst 1 vinter. Kanskje 2 avhengig av kjørelengde, kjørestil og underlag. Dekkdimensjon: 185/65-15. Dekkmerke: Kumho Powergrip et eller annet. Selges kr 500,- ferdig prutet. Kapsler følger ikke med. PM her, eller ring 90906612. Hjulene ligger i Bergen og må hentes av kjøper.
*MrB* Skrevet Oktober 15, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2010 BUMP. Her kan man enten få fire kurante piggdekk. Evt så kan man pante de inn mot 4 nye piggfrie dekk og få igjen kr 800,-. (Hvis man bor i en kommune som har denne ordningen vel å merke). I såfall har man fått 4 stk stålfelger gratis + kr 300,-
*MrB* Skrevet Februar 4, 2011 Forfatter Skrevet Februar 4, 2011 Beklager altfor sent svar. Har glemt både hjul og innlegg. Men 500 var totalt for alle 4. Men for all del, gi bud dersom du henter hjulene selv. De tar kun plass. Må finne lommelykten min før jeg kan lese av datomerking. Men tipper de er ca 3-4 år gamle.
B1dik Skrevet Februar 9, 2011 Skrevet Februar 9, 2011 Du har ikke mulighet for å levere dekkene til sending? Svar på PM.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå