marcushs Skrevet Juli 31, 2010 Skrevet Juli 31, 2010 Heisann... Har seg sånn at jeg stod parkert her i går på et kjøpesenter... Jeg kom ut til bilen og da var det noen som hadde kræsjet inn i høyre front. Så ingen ved stedet og heller ikke noe kontakt info var igjen, så de som har kræsjet inn i meg har stukket av..... Som dere ser på bildet så er panseret bøyd/skadet, høyre forskjerm litt bøyd og ødelagt, lykt, blinklys, forskjerm og bjelke/lykteholder foran ødelagt. Tror også kanskje noe med stillingen foran kan være skadet, virker som bilen får et lite støkk til siden hvis jeg svinger litt skarpt mot venstre. Noen som kan hjelpe meg litt med å takstere skadene sånn ca? skal ikke ha noen eksakte tall, men lurer på bare på hvordan dette slår seg ut på forsikringen. Har egentlig utelatt å ta dette på forsikringen fordi jeg må betale 6-7 tusen i egenandel men er litt usikker på om bonusen blir mistet ved at noe slikt skjer. Har tenkte å gjøre dette selv. Noen som har litt ca priser på disse delene brukt? Blinklys maks 90 kr, lykt 500-1000, panser 500-1500, bjelke foran alt fra 100-2000 kr(hoggern) hjulbueskjermen kan jeg kanskje få tak i av forrige eier så den er jeg litt usikker på. Og så blir det da frontfangern... usikker på pris men sikkert alt fra 500- 2000 kr der også. Noen som kan hjelpe meg litt med å "takstere" dette? UTROLIG kjipt når sånt skjer. Spesielt når han som tydeligvis har kjørt på meg en en stor bil/henger stikker av å er så pingle og ikke gjør opp for seg.
316 Skrevet Juli 31, 2010 Skrevet Juli 31, 2010 Sett opp en lapp inne på kjøpesenteret, evt sjekk om de har overvåkning ute. Noen har garantert sett dette.
Hauso Skrevet Juli 31, 2010 Skrevet Juli 31, 2010 FY faen! Detta er nesten like ille som sånna polakker og det faenskapet der, som tømmer huset ditt! Hvis det var på et kjøpesenter, så kan du banne på at det var noen som fikk med seg det der. Det kan UMULIG unngåes å legges merke til. Stikk til senteret, heng opp lapper, og be de som er sjefer der om å vise deg vidoene av kamerane i denne perioden. Guud, jeg hadde dævva om noen bare kjørte på bilen min, og stakk. Triste saker..
Tom K Skrevet Juli 31, 2010 Skrevet Juli 31, 2010 Har en bostongrønn original fanger til salgs, den kan du få billig
stian1990_2 Skrevet Juli 31, 2010 Skrevet Juli 31, 2010 Utrolig kjipe greier.. Du har faktisk samme skadene som jeg har på bilen min nesten. Er ikke sikker på taksten gjennom verksted, men kan sjekke ut om interesangt. Håper du får tak i jævelen..
Kentan-racing.com Skrevet August 1, 2010 Skrevet August 1, 2010 Er bare kosmetisk dette.. Nytt panser, lykt, blink, fanger og skjerm pluss grill rammen.. Tar du det på forsikringen taper du bonus.. Men forstillingen din er rett og fin den er ikke så trykkt at noe har blitt flyttet. Er temmelig enkelt og bytte disse delene gjort på en time om du har skrudd litt før.. men tipper du ender fort på 4-5000 pluss lakk..
goty Skrevet August 1, 2010 Skrevet August 1, 2010 Hadde akkuratt det samme med Poloen, kun at jeg skled inn i en container på jobben. Men de samme skadene, bortsett fra at panseret mitt ble rettet ut og lakkert. Endte på 11500,-
marcushs Skrevet August 2, 2010 Forfatter Skrevet August 2, 2010 ja sant, er ikke store jobben å gjøre selv bare jeg får tak i delene. Skal opp til Bø i Telemark i morgen til skraphandler. Hadde veldig mange E36 stående der også i samme farge. Så håper på at jeg skal få det meste billig og i samme farge. Har heldigvis ikke gått inn til rammen så er bare kosmetisk som dere sier Har anmeldt saken og ringt forsikringselvskapet. Anmeldelsen er vel bare for morro skyld... Stort langt kommer man vel aldri med det hos politiet har jeg opplevd xD Det meste blir henlagt uansett hvor mye beviser du har
marcushs Skrevet August 2, 2010 Forfatter Skrevet August 2, 2010 Har en bostongrønn original fanger til salgs, den kan du få billig Mye skal du ha for den da? Det er hele "plast" fronten ?
marcushs Skrevet August 2, 2010 Forfatter Skrevet August 2, 2010 Er bare kosmetisk dette.. Nytt panser, lykt, blink, fanger og skjerm pluss grill rammen.. Tar du det på forsikringen taper du bonus.. Men forstillingen din er rett og fin den er ikke så trykkt at noe har blitt flyttet. Er temmelig enkelt og bytte disse delene gjort på en time om du har skrudd litt før.. men tipper du ender fort på 4-5000 pluss lakk.. Hm, har merket noe rart på høyre side ved dekket at når jeg svinger brått til høyre så dette bilen på en måte utover. Virker som dekket bikker litt over. Har vridd på hjulet å sett på alt av stillingen, men ser ikke at noe er ødelagt eller skjev. Skal ta den opp på bukk å få sjekket dette nærmere. Kan godt hende jeg innbiller meg dette, men er rimelig sikker
Morgan GS Skrevet August 2, 2010 Skrevet August 2, 2010 Er bare kosmetisk dette.. Nytt panser, lykt, blink, fanger og skjerm pluss grill rammen.. Tar du det på forsikringen taper du bonus.. Men forstillingen din er rett og fin den er ikke så trykkt at noe har blitt flyttet. Er temmelig enkelt og bytte disse delene gjort på en time om du har skrudd litt før.. men tipper du ender fort på 4-5000 pluss lakk.. Hm, har merket noe rart på høyre side ved dekket at når jeg svinger brått til høyre så dette bilen på en måte utover. Virker som dekket bikker litt over. Har vridd på hjulet å sett på alt av stillingen, men ser ikke at noe er ødelagt eller skjev. Skal ta den opp på bukk å få sjekket dette nærmere. Kan godt hende jeg innbiller meg dette, men er rimelig sikker Normalt det , er nok ikke noe galt med hjulstillinga har ikke hvert så langt bak . Med takst på et Skadeverksted med nye deler så ville det overraske meg om det blir under 20K
CeeKay Skrevet August 2, 2010 Skrevet August 2, 2010 Anmeldelsen er vel bare for morro skyld... Stort langt kommer man vel aldri med det hos politiet har jeg opplevd xD Det meste blir henlagt uansett hvor mye beviser du har Helt sant! Jeg sto selv etter ett innbrudd og prøvde å få med meg politiet ned i leiligheten hvor jeg VISSTE at tingene mine var (etter tips fra venner) .. Men der var det så lite handlekraft at det ikke var mulig med mindre.. Mer sånn; "*gjesp* nei, er nok begrenset hva vi kan få til" Den dagen mast jeg siste rest av respekt for politiet! Går heldigvis mye E36 med din farge på da, så skal vel la seg gjøre å finne deler med samme farge rimelig fort Så slipper du utgiften til lakk!
Kentan-racing.com Skrevet August 2, 2010 Skrevet August 2, 2010 Morgan med nye deler ja.. men skrapen og hagene til folk flyter jo over i e36 deler.. Hjulet ditt skal legge seg litt når du svinger forresten.. Om du går å titter på en mercedes ser du det veldig godt.. der ser det jo ut som hjulet skal dette av..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå