marcushs Skrevet August 2, 2010 Forfatter Skrevet August 2, 2010 Anmeldelsen er vel bare for morro skyld... Stort langt kommer man vel aldri med det hos politiet har jeg opplevd xD Det meste blir henlagt uansett hvor mye beviser du har Helt sant! Jeg sto selv etter ett innbrudd og prøvde å få med meg politiet ned i leiligheten hvor jeg VISSTE at tingene mine var (etter tips fra venner) .. Men der var det så lite handlekraft at det ikke var mulig med mindre.. Mer sånn; "*gjesp* nei, er nok begrenset hva vi kan få til" Den dagen mast jeg siste rest av respekt for politiet! Går heldigvis mye E36 med din farge på da, så skal vel la seg gjøre å finne deler med samme farge rimelig fort Så slipper du utgiften til lakk! Har ikke mye respekt igjen for politiet når det gjelder sånne ting jeg heller! greit de gjør en god jobb. Men de har nok alt for mye og gjøre. Er vel kanskje ikke helt dems feil, men er de som ble mobbet i oppveksten som kommer å skal ta hevn ja heldigvis så er deletilgangen VELDIG bra Morgan med nye deler ja.. men skrapen og hagene til folk flyter jo over i e36 deler.. Hjulet ditt skal legge seg litt når du svinger forresten.. Om du går å titter på en mercedes ser du det veldig godt.. der ser det jo ut som hjulet skal dette av.. Ja det er jeg fult klar over, men det kommer et lite "dunk" fra høyre hjul. Ikke gjort dette før.
Dirty Skrevet August 2, 2010 Skrevet August 2, 2010 http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=22761301
Hansh Skrevet August 2, 2010 Skrevet August 2, 2010 Anmeldelsen er vel bare for morro skyld... Stort langt kommer man vel aldri med det hos politiet har jeg opplevd xD Det meste blir henlagt uansett hvor mye beviser du har Helt sant! Jeg sto selv etter ett innbrudd og prøvde å få med meg politiet ned i leiligheten hvor jeg VISSTE at tingene mine var (etter tips fra venner) .. Men der var det så lite handlekraft at det ikke var mulig med mindre.. Mer sånn; "*gjesp* nei, er nok begrenset hva vi kan få til" Den dagen mast jeg siste rest av respekt for politiet! Går heldigvis mye E36 med din farge på da, så skal vel la seg gjøre å finne deler med samme farge rimelig fort Så slipper du utgiften til lakk! Du skulle jo bare gitt en lyd til meg og et par andre slik at vi kunne stått en fin gjeng på døren der for å hente tingene dine! Forøvrig, hvis man fikk tak i en av alle de som kjører på og stikker av (eller utfører annet hærverk) skulle det vært anledning til å offentlig rulle dem i tjære og fjær, evt. gapestokk på torget. Nå er det 2 eller 3 biler som har truffet samme hjørnet på bakfangeren uten at noen har baller nok til å gi beskjed.
marcushs Skrevet August 2, 2010 Forfatter Skrevet August 2, 2010 det er kjipe greier... Bare ekstra kostnader og utgifter...
marcushs Skrevet August 2, 2010 Forfatter Skrevet August 2, 2010 http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=22761301 Takk men har heller lyst å bare bli kvitt den og kjøpe meg en E30 xD drit lei nå ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå