aottesen Skrevet Juli 31, 2010 Skrevet Juli 31, 2010 Skal ha bilen inn på mandag, fordi jeg tror differentialen er i ferd med å ryke. Det er enten den, opplagringen på girkassen eller evt. hjullagre (ingen som har kunnet gi meg et 100% svar på hva lyden er). Damen i resepsjonen sa at de kunne søke det inn gjennom BMW-garanti. Hvis ikke, har jeg også bruktbilgaranti fra Norsk Brutkbilgaranti AS. MEN, jeg har 19" på bilen nå, og den er godkjent opp til 18". Har dette noe å si? Bør jeg ta på noen 17" eller noe? Lyden er der uansett, og den har vært der FØR jeg i det heletatt kjøpte 19". Men, den har blitt sterkere og sterkere for hver uke .. Bilen er en 2007 mod som har gått 83.000 km.
aottesen Skrevet Juli 31, 2010 Forfatter Skrevet Juli 31, 2010 Guuud, kan ikke noen svare på dette Jeg må få tak i felger dersom det blir nødvendig, og tiden begynner å bli litt knapp ..
kje Skrevet Juli 31, 2010 Skrevet Juli 31, 2010 Tviler jo selvsagt på at dette skulle være noe problem, men sjøl ville æ nok satt på originaldekkene for at de ikke skal kunne prøve sæ på noen morsomheter. Det er jo tross alt ikke store arbeidet... Har hatt min e34 inne hos BMW noen ganger, men de har aldri sagt annet enn at de liker felgene (maks 17" på e34, har 18" på).
Alpejohn Skrevet Juli 31, 2010 Skrevet Juli 31, 2010 Tviler jo selvsagt på at dette skulle være noe problem, men sjøl ville æ nok satt på originaldekkene for at de ikke skal kunne prøve sæ på noen morsomheter. Det er jo tross alt ikke store arbeidet... Har hatt min e34 inne hos BMW noen ganger, men de har aldri sagt annet enn at de liker felgene (maks 17" på e34, har 18" på). +1 Jeg ville og hatt på orginalfelger.. De kan jo plutselig påstå at det er grunnen til det er slik å at det din feil. Og da dekker ikke garantien det.. Så jeg ville safet 100% og fått lånt noen 17" felger for å være helt sikker
aottesen Skrevet Juli 31, 2010 Forfatter Skrevet Juli 31, 2010 Det var bare det jeg ville høre Da får jeg gå til verks og finne meg noen 17". Vinterfelgene er nakne for øyeblikket, så må på bygda og finne noen..
bmwsel Skrevet Juli 31, 2010 Skrevet Juli 31, 2010 Har jo noen 16" orginale felger til E87 med pggfrie vinterdekk her i haugesund som kan lånes.
aottesen Skrevet Juli 31, 2010 Forfatter Skrevet Juli 31, 2010 bmwsel: Setter STOR pris på det!! Men, skal inn i Bergen nå på mandag. Skulle få låne noen av en på jobb, så da er det heldigvis i boks
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå