Sjøbuse Skrevet August 7, 2010 Skrevet August 7, 2010 kjør med luka åpen. Blir en stor spoiler det vettu. Hehe. Og mickey finns er ikke dårlig alkohol. Fin den. Bare du som ikke tåler det.
BimmerE46 Skrevet August 7, 2010 Skrevet August 7, 2010 kjør med luka åpen. Blir en stor spoiler det vettu. Hehe. Og mickey finns er ikke dårlig alkohol. Fin den. Bare du som ikke tåler det. Tok en prøvetur i dag, og luka holder seg lukket nå av en eller annen grunn. men den åpner seg når jeg setter bilen i revers hehe, snåle greier. Så mulig jeg er med i morgen, hvis luke er like samarbeidsvillig som i dag. apropo mickey finns så tåler jeg den, men når man tar 3 flasker av den, i tillegg til alt mulig annet alkohol så blir det litt dårlig mage dagen derpå. Liker fortsatt mickey finns da Mulig vi ses i morgen da...
Sjøbuse Skrevet August 7, 2010 Skrevet August 7, 2010 da satser vi på at vi sees. Mickey er bra greier. Men er bare 15% da.
JENSSEN Skrevet August 8, 2010 Forfatter Skrevet August 8, 2010 blææææ!! jeg kan ikke komme før kl 4.. kom på det i går!! dåp!!! faen!
S.Arnesen Skrevet August 8, 2010 Skrevet August 8, 2010 blææææ!! jeg kan ikke komme før kl 4.. kom på det i går!! dåp!!! faen! Erfaringen sier at da er det ferdig allerede...
Nautiluz Skrevet August 8, 2010 Skrevet August 8, 2010 Det var da ikke trykkende mye folk der kl 15.45 hvertfall
Sjøbuse Skrevet August 8, 2010 Skrevet August 8, 2010 haha. Vi 3 bilene som kom kl 15 tok kvelden etter 40 min. Altså 5 min før du kom. Hehe.
Sjøbuse Skrevet August 9, 2010 Skrevet August 9, 2010 siden oppmøtet var så himmla stort fløy reg rundt og tok bilder av alle bilene som kom. her er alle bildene jeg tok. var plass til alle bilene på 1 bilde. så slapp å slite ut kamera
Appelgren Skrevet August 9, 2010 Skrevet August 9, 2010 Haha! Ja da har du vel plass til ett bilde på neste treff?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå