Konformisten Skrevet August 1, 2010 Skrevet August 1, 2010 Man lærer noe nytt hver dag, som følgende historie bekrefter: I dag forsøkte jeg å løsne den høyre frontlykta på bilen. For å få bedre tilgang til den ene av de fire skruene, bestemte jeg meg for å fjerne noe som satt i veien, festet med en unbrakoskrue. Det prøver jeg ikke om igjen, for å si det sånn. Resultatet ble en masse damp i ansiktet og grønn væske som rant ut. Regner med at dette må ha vært kjølevæska?
Alpejohn Skrevet August 1, 2010 Skrevet August 1, 2010 Man lærer noe nytt hver dag, som følgende historie bekrefter:I dag forsøkte jeg å løsne den høyre frontlykta på bilen. For å få bedre tilgang til den ene av de fire skruene, bestemte jeg meg for å fjerne noe som satt i veien, festet med en unbrakoskrue. Det prøver jeg ikke om igjen, for å si det sånn. Resultatet ble en masse damp i ansiktet og grønn væske som rant ut. Regner med at dette må ha vært kjølevæska? Syns det høres mer ut som du har tappet AC anlegget for gass Det grønne er nåk olje/sporstoff. Vis dette var bak lykta på høyre side, der sitter en del rør til AC. Blant annet et rør som er festet med en umbrako skrue.
Konformisten Skrevet August 1, 2010 Forfatter Skrevet August 1, 2010 Syns det høres mer ut som du har tappet AC anlegget for gass Det grønne er nåk olje/sporstoff. Vis dette var bak lykta på høyre side, der sitter en del rør til AC. Blant annet et rør som er festet med en umbrako skrue. Såpass ja. Beskrivelsen din stemmer i alle fall, går noen rør bak lykta. Ble litt spesiell lukt etterpå. Kjipt i så fall, for den AC-gassen ble skiftet på verksted for noen få dager siden..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå