Morgan GS Skrevet August 1, 2010 Share Skrevet August 1, 2010 fått pimpa org E-30 323i idag . Fått på 18 felger med BBS logo , både på ventilhetter og felgkant .. Måtte valse en del bak men greide det uten at lakken sprakk da . DE lykter fram baklykter blinklykter fram nye bremser bak nye dempere bak nye tarn lager bak Grill sort fått på senk bak nye fangere kommer på senere , og kansje M-tech I om jeg gidder .. Shadowline listverk kommer på senere Bilen skal brukes til jeg er ferdig med E-92 prosjektet mitt, deretter så skal den selges . Syntes den ble litt småkul jeg ,,, og veldig bra for rust er den også Til salgs !!! Bilen er nå EU godkjent , men ikke på skiltet , ser at jeg får lit bruk for denne doningen .da E-92 er klar snart trenger litt TLC men ellers ok bil . 1984 org 323i Bilen er nå med shadowline og powerflex framme GSP skiver framme supersport bakpotte senkesett +++ 34000.- inkl M-tech I og 18" Send pm eller ring priv 97663760 (ikke delebest ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet August 1, 2010 Share Skrevet August 1, 2010 så ryddig ut den der. Kanskje en tomme for store de hjula Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 1, 2010 Share Skrevet August 1, 2010 kult. Hvilken dekk dim kjører du med? Skraper det nå etter du har valsa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 1, 2010 Share Skrevet August 1, 2010 Annen ting kansje litt ot. Dere har ikke tengt og skaffe disse hjula i 10*17? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet August 1, 2010 Share Skrevet August 1, 2010 Ble bra stuk! Måtte du space mye foran? Vurderer om jeg skal slå til på sånn sett før kampanjetiden utløper... Får man ordna ok pris om man vil ha 225 i steden for 215 på 8,5"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet August 1, 2010 Forfatter Share Skrevet August 1, 2010 Ble bra stuk! Måtte du space mye foran? Vurderer om jeg skal slå til på sånn sett før kampanjetiden utløper... Får man ordna ok pris om man vil ha 225 i steden for 215 på 8,5"? bare å ta kontakt med meg på jobb det så får du det oppsettet du vil har ikke noen spacere på nå . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet August 1, 2010 Share Skrevet August 1, 2010 Sorry, men det der så ikke bra ut.. Minst 1" for stort.! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet August 1, 2010 Share Skrevet August 1, 2010 Bredden og dekkstrekken ble helt perfekt, men den ble litt styltete med 18" og så lite senk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet August 1, 2010 Forfatter Share Skrevet August 1, 2010 Bredden og dekkstrekken ble helt perfekt, men den ble litt styltete med 18" og så lite senk. Enig vil ha den litt laver men str på hjula liker jeg , nok E-30 derute med 9x16 , fint det å men ville prøve ut noe annet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet August 1, 2010 Share Skrevet August 1, 2010 Må si jeg likte denne, selvom felgene var en dimensjon for stor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet August 1, 2010 Share Skrevet August 1, 2010 Jeg har aldri vært noen fan av valsing for å få på svære hjul. Synes det er grommere med akkurat rett innpress for å holde dem innenfor skjermkanten. Men som du sier, Morgan, artig at noen prøver litt andre ting også Der ble jeg pinade General, gitt \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet August 1, 2010 Share Skrevet August 1, 2010 Der var godbilen ja. Ser bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre92 Skrevet August 1, 2010 Share Skrevet August 1, 2010 så rått ut det bare litt lavere så blir det bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet August 1, 2010 Forfatter Share Skrevet August 1, 2010 Enig må litt ned , Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet August 1, 2010 Share Skrevet August 1, 2010 Haha, tøft! Men få av de jalla baklyktene da... Og få på en anna eksos ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå