Gå til innhold

Morgan`s E-30 pimp ...;-) 10x18" Kan selges !!!

Share

Anbefalte innlegg

EHH.. NEI! De er hakket bedre enn Lexus lykter, men ikke mye..Startec ser ikke ut. Men det er min mening ;) Blir nesten provosert når jeg ser en pen E30/ E30 M3 med startec lykter..Men men..folk har forskellig smak.. ;)

Folk burde vel heller bli provosert av smaken din da? :-k Du har rett i det, folk har forskjellig smak.

Det har de all rett til å bli ;) Er lov til å ha forskellig mening, Og jeg sier bare min ;):) MEN: Nå er dette blitt salgstråden til Morgan da, så trenger ikke vi å ta denne diskusjonen her :)

Men hvorfor ikke sette den bort en stund da Morgan? Er ikke lenge til denne er veteran, å da koster det nesten ikke noe å ha den på vegen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Til salgs !!!

Bilen er nå EU godkjent , men ikke på skiltet , ser at jeg får lit bruk for denne doningen .da E-92 er klar snart

trenger litt TLC men ellers ok bil .

1984 org 323i

Bilen er nå med shadowline og powerflex framme

GSP skiver framme

supersport bakpotte

senkesett

+++

34000.- inkl M-tech I og 18"

Send pm eller ring priv 97663760 (ikke delebest ;-) )

Les :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EHH.. NEI! De er hakket bedre enn Lexus lykter, men ikke mye..Startec ser ikke ut. Men det er min mening ;) Blir nesten provosert når jeg ser en pen E30/ E30 M3 med startec lykter..Men men..folk har forskellig smak.. ;)

Folk burde vel heller bli provosert av smaken din da? :-k Du har rett i det, folk har forskjellig smak.

Det har de all rett til å bli ;) Er lov til å ha forskellig mening, Og jeg sier bare min ;):) MEN: Nå er dette blitt salgstråden til Morgan da, så trenger ikke vi å ta denne diskusjonen her :)

Men hvorfor ikke sette den bort en stund da Morgan? Er ikke lenge til denne er veteran, å da koster det nesten ikke noe å ha den på vegen :)

Har for mange doninger og jeg har en doning satt bort men da er det Amcar det er snakk om ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...