bmwkizn Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 EHH.. NEI! De er hakket bedre enn Lexus lykter, men ikke mye..Startec ser ikke ut. Men det er min mening Blir nesten provosert når jeg ser en pen E30/ E30 M3 med startec lykter..Men men..folk har forskellig smak.. Folk burde vel heller bli provosert av smaken din da? Du har rett i det, folk har forskjellig smak. Det har de all rett til å bli Er lov til å ha forskellig mening, Og jeg sier bare min MEN: Nå er dette blitt salgstråden til Morgan da, så trenger ikke vi å ta denne diskusjonen her Men hvorfor ikke sette den bort en stund da Morgan? Er ikke lenge til denne er veteran, å da koster det nesten ikke noe å ha den på vegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 Hvorfor er det ikke skilter på bilen? Ikke eu-godkjent? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 Til salgs !!!Bilen er nå EU godkjent , men ikke på skiltet , ser at jeg får lit bruk for denne doningen .da E-92 er klar snart trenger litt TLC men ellers ok bil . 1984 org 323i Bilen er nå med shadowline og powerflex framme GSP skiver framme supersport bakpotte senkesett +++ 34000.- inkl M-tech I og 18" Send pm eller ring priv 97663760 (ikke delebest ) Les Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet Januar 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2011 EHH.. NEI! De er hakket bedre enn Lexus lykter, men ikke mye..Startec ser ikke ut. Men det er min mening Blir nesten provosert når jeg ser en pen E30/ E30 M3 med startec lykter..Men men..folk har forskellig smak.. Folk burde vel heller bli provosert av smaken din da? Du har rett i det, folk har forskjellig smak. Det har de all rett til å bli Er lov til å ha forskellig mening, Og jeg sier bare min MEN: Nå er dette blitt salgstråden til Morgan da, så trenger ikke vi å ta denne diskusjonen her Men hvorfor ikke sette den bort en stund da Morgan? Er ikke lenge til denne er veteran, å da koster det nesten ikke noe å ha den på vegen Har for mange doninger og jeg har en doning satt bort men da er det Amcar det er snakk om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ixx Skrevet Januar 12, 2011 Share Skrevet Januar 12, 2011 Flott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå