Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk for det, mye arbeid ja!

Tror ikke jeg kommer til å kjøpe meg sveiseapparat med det første, siden jeg går kjøretøy og har muligheten for å sveise så mye jeg vil på skolen bare jeg får med meg bilen til skolen :)

Driver litt med bilen nå, så kommer nok en update i kveld :D

Men noen av dere som vet hvordan det er å lakkere kromfangeren forran? tenkte på å ha det hvitt, sånn som resten av bilen. Hvordan vil det bli?

• Svar 82
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Tror ikke jeg kommer til å kjøpe meg sveiseapparat med det første, siden jeg går kjøretøy og har muligheten for å sveise så mye jeg vil på skolen bare jeg får med meg bilen til skolen :)

Men noen av dere som vet hvordan det er å lakkere kromfangeren forran? tenkte på å ha det hvitt, sånn som resten av bilen. Hvordan vil det bli?

Ja hvis du får det så er det jo gull, husker da jeg gikk kjøretøy fikk vi jo ta med bilene våre, så lenge det hadde noe med det som vi gikk igjennom på skolen og gjøre, dvs vi fikk sveise på bilene våre når vi hadde om karosseri osv...

Hmm å lakke på chrome går an, men problemet er å få lakken til å sitte på chromet, kan hende det finnes noe bra grunning man kan bruke før man lakker over :)

Skrevet

Ja hvis du får det så er det jo gull, husker da jeg gikk kjøretøy fikk vi jo ta med bilene våre, så lenge det hadde noe med det som vi gikk igjennom på skolen og gjøre, dvs vi fikk sveise på bilene våre når vi hadde om karosseri osv...

Hmm å lakke på chrome går an, men problemet er å få lakken til å sitte på chromet, kan hende det finnes noe bra grunning man kan bruke før man lakker over :)

Men karrosori inngår ikke i kjøretøy delen lenger. Egen linje det nå.

Men om du får sveise rust på bilen kommer jo ann på læraren :)

• 2 weeks later...
Skrevet

Lenge siden update nå, men har fått gjort litt :)

edxjn7doy0snmvevtziq.jpg

roj8njhf4cmevfqba7pp.jpg

^ Var litt redd for at dette aldri skulle bli bra. Siden hjulbua jeg kjøpte egentlig ikke var til cab. Så etter å ha kappet bort snart alt, for å vri og banke ting på plass så det skal passe på caben.

754p1hkte2sxx8v9v2l2.jpg

^ Kappet og tilpasset enda mer :)

k308uhc5iuq5utyh1yqg.jpg

^ Kappet ENDA mer, og fått sveist en del av det :)

7pdt0tx3zvqwham3ytcl.jpg

a9h8x7hj7ebum696mz83.jpg

^ Manglet fortsatt litt da

• 3 weeks later...
Skrevet

Liten update!

Glemte helt å ta bilder under sveising / kutting. Men byttet ca 10cm av hjulbuen her pga rusthull :)

dilkkru7t11rhp29xz8d.jpg

p8vaxbzoalwqyy2ntbqh.jpg

Begynner å helpe på andre siden også :)

j0m6t686bfhhzqz8n63y.jpg

5wyllzw8qgxpwbr4y691.jpg

mxmq22iwzvtc9usvjsrj.jpg

Begynner å se litt forskjell nå :D

csktty1ppnf8mnur3m5q.jpg

w22lruaiwn94gty2qqj7.jpg

Skrevet

Ser ikke ut som du er en som gir opp ihvertfall :) Mange som starter slike prosjekt uten å fullføre de. Men du er inne på noe her. Blir spennende å se resultat :) Hold oss oppdatert med info og bilder :)

Skrevet

Gleder meg til å se resultatet selv, mye jobb igjen, men gøy når man ser litt framgang! :)

Også hjelper det jo veldig på å få kommentarer her, da får man litt ekstra lyst til å jobbe!

Skal prøve å oppdatere så mye som mulig :)

• 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...