12Anonym12 Skrevet Desember 1, 2010 Forfatter Skrevet Desember 1, 2010 Noe dårlige bilder siden de er tatt med mobil, men skal få tatt med kamera en av de nermeste dagene! Ble noe sig, men ikke så alt for mye Ble fornøyd til at dette er første bilen jeg lakkerer Her er hjulbuen som ble byttet, syns ikke så veldig godt
bmwkizn Skrevet Desember 1, 2010 Skrevet Desember 1, 2010 Ser bra ut dette her. Morro å ha en bil man har bygd/pusset opp selv når man fyller 18 Blir pent det der ifølge bildene. Pøs på videre med bilder, og stå på
Østgaard Skrevet Desember 1, 2010 Skrevet Desember 1, 2010 Ser bra ut Sig kan fikses, så det er ikke noe problem
winchester Skrevet Desember 1, 2010 Skrevet Desember 1, 2010 Ser jo bra ut det her Espen! Det å sparkle hjulbuene etter at du har sveiset inn ny er det verste jeg har vært borti, må sparkle/pusse mye for at det skal bli 100% perfekt.
hylle Skrevet Desember 1, 2010 Skrevet Desember 1, 2010 så at du skreiv du trengte bakseter i skinn., jeg har det liggende hvis du trenger!
12Anonym12 Skrevet Desember 2, 2010 Forfatter Skrevet Desember 2, 2010 Takk for gode tilbakemeldinger Ja var en del jobb med hjulbua, men ble ganske fornøyd til slutt! Har ikke fått gjort noe med den i dag, men klarte ikke la være å prøvemontere med de nye lyktene. Kommer mer bilder i morgen!
12Anonym12 Skrevet Desember 4, 2010 Forfatter Skrevet Desember 4, 2010 Fikk gjort noe på fredag, da er fangere, leppe og bagasjelokk grunnet og klart til lakk på mandag! også montert litt småtteri ^ Ser at det kunne bli gjort litt bedre, men ble ikke så aller værst!
12Anonym12 Skrevet Desember 5, 2010 Forfatter Skrevet Desember 5, 2010 Takk for det! Henta nye felger!
12Anonym12 Skrevet Desember 8, 2010 Forfatter Skrevet Desember 8, 2010 Måtte prøve på nye felger Ble ganske lav med to personer baki
bmwkizn Skrevet Desember 8, 2010 Skrevet Desember 8, 2010 Ble skikkelig bra det der Bra jobba Ellers noen flere planer for bilen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå