aplet86 Skrevet August 1, 2010 Share Skrevet August 1, 2010 Handlet ny bil i går. BMW 520ia, kjøpte den på Stenshagen bil i Oslo. Bilen har kun hatt en eier, og alle serviver er fulgt på Stenshagen. Gått 190000km. Bilen er utrolig velholdt, og bærer virkelig preg av bare en eier! Har det meste av utstyr: *Skinn *Clima *Telefon *Regnsensor *Ryggesensor *Cruisecontrol *Automat(Steptronic) *Xenon *Avtagbart hengerfeste *Varme i ratte *Intrigerte barneseter(akkurat som om jeg har sååå bruk for det!) +++ Veldig fornøyd med den ihvertfall! Har allerede bestilt Hella Facelift lykter(USA-lyktene) og facelift baklykter, samt vite sideblinkere. Etterhvert kommer nye felger og senk, og selvfølgelig M-pakke rund baut Kommer gjerne med innspill og kommentarer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet August 1, 2010 Share Skrevet August 1, 2010 Ser fin ut bilen! Du har ikke bilder av interiøret da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet August 1, 2010 Forfatter Share Skrevet August 1, 2010 Ser fin ut bilen! Du har ikke bilder av interiøret da? Er oppdatert nuh:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet August 1, 2010 Share Skrevet August 1, 2010 Grattis med en pen E39 med et nydelig interiør. Men hadde ikke du en grønn E39 tidligere også? Hva skjedde med den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet August 1, 2010 Forfatter Share Skrevet August 1, 2010 Takk:) Jo stemmer det! Solgte den! Begynte og bli sliten pga km stand.. Så kommer over denne var det ikke noe og tenke på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet August 2, 2010 Forfatter Share Skrevet August 2, 2010 Noen innspill på hvordan det blir med sorte M matter i bilen min? På tanke med at jeg har lyst interiør? M-mattene er jo fiine.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet August 2, 2010 Share Skrevet August 2, 2010 Det har jeg lurt litt på min E39 også... Men nå har jeg sort overdel på dashbord og dørtrekk samt anthracite taktrekk og stolpetrekk. Ellers har jeg samme farge som deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet August 2, 2010 Forfatter Share Skrevet August 2, 2010 ahh. Åssen er det med svart tak? Har du bilder?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet August 2, 2010 Share Skrevet August 2, 2010 Har ikke av selve taktrekket, men det ligger bilder av bilen min i denne tråden; viewtopic.php?f=6&t=160757 La nettopp til et par interiørbilder der du ser stolpetrekk i hvert fall. Hattehylla er også anthracite. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet August 3, 2010 Forfatter Share Skrevet August 3, 2010 Da var M5 fanger og M5 speil bestilt! Kommer vel til uka.. =) Sikler veldig på M-tech bakfanger og M5 diffuser med Einsemann effektanlegg med 4 utblås! Får se hva lommeboka tillater Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet August 3, 2010 Share Skrevet August 3, 2010 Go for it, men kanskje lurt med felger før 4 utblås Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet August 3, 2010 Forfatter Share Skrevet August 3, 2010 Hehe ja! Var og så på noen 18" i dag, men falt ikke helt pladask såe... Veldig lyst på BBS LM reps i 19" så brede som mulig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet August 3, 2010 Forfatter Share Skrevet August 3, 2010 Bestilte forresten nye skilt i dag også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet August 4, 2010 Forfatter Share Skrevet August 4, 2010 Da var nye baklykter på! Nye framlykter har også kommet, har bare ikke rukket og få dem på! Noen kjappe bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet August 7, 2010 Forfatter Share Skrevet August 7, 2010 Da var nye felger på plass. 18" org BMW felger. Lurer på om de kommer fra E34 M5? Fine ihvertfall med god kant bak. Kommer på bilen så fort jeg har fått handlet nye dekk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå