tuned Skrevet August 8, 2010 Skrevet August 8, 2010 EBB i stavanger kan absolutt anbefales når det kommer til arbeid på motorens innside:)
opasb Skrevet August 9, 2010 Skrevet August 9, 2010 Som ovenfor her. Tore Østhus også kalt Tore Topplokk som driver autotrim i tr.heim. Kjøpte en porta turbo m20topp der nettopp. Hyggelig kar
dunderdo Skrevet August 9, 2010 Skrevet August 9, 2010 Bar glem "tore topplokk" hvis du har det travelt.... Jeg vet av mange som ikke er fornøyd med det han gjør.... En annen ting han er kjent for er att det bruker å ta JÆÆÆVLIG lang tid før han å bli ferdig (gjerne 4-8mnd) .....
HagenJR Skrevet August 9, 2010 Skrevet August 9, 2010 autotrim i Trondheim og er flinke! +1! Kjenner du Tore eller kjenner noen som kjenner han så er han somregel ganske rask, han kan nesten jobbe døgnet rundt for å få ferdig toppen din hvis det haster!! Han har peiling, og butikken hans er sinnsykt rå!!
opasb Skrevet August 9, 2010 Skrevet August 9, 2010 Bar glem "tore topplokk" hvis du har det travelt.... Jeg vet av mange som ikke er fornøyd med det han gjør.... En annen ting han er kjent for er att det bruker å ta JÆÆÆVLIG lang tid før han å bli ferdig (gjerne 4-8mnd) ..... bullshit.. jeg kjenner ikke tore og han gjorde jobben rask og ikke minst rimellig. han kan det han holder på med, vet flere her fra bilmiljøet som bruker og er fornøyd med autotrim
HagenJR Skrevet August 9, 2010 Skrevet August 9, 2010 Bar glem "tore topplokk" hvis du har det travelt.... Jeg vet av mange som ikke er fornøyd med det han gjør.... En annen ting han er kjent for er att det bruker å ta JÆÆÆVLIG lang tid før han å bli ferdig (gjerne 4-8mnd) ..... bullshit.. jeg kjenner ikke tore og han gjorde jobben rask og ikke minst rimellig. han kan det han holder på med, vet flere her fra bilmiljøet som bruker og er fornøyd med autotrim Husker ikke om det var en eller 2 dager han hadde toppen min jeg, men er ingen tvil om at det er han som bli brukt hos meg ja Å det som er greit med Tore er at du kan levvere og hente toppen på kveldstid også
dunderdo Skrevet August 9, 2010 Skrevet August 9, 2010 Bar glem "tore topplokk" hvis du har det travelt.... Jeg vet av mange som ikke er fornøyd med det han gjør.... En annen ting han er kjent for er att det bruker å ta JÆÆÆVLIG lang tid før han å bli ferdig (gjerne 4-8mnd) ..... bullshit.. jeg kjenner ikke tore og han gjorde jobben rask og ikke minst rimellig. han kan det han holder på med, vet flere her fra bilmiljøet som bruker og er fornøyd med autotrim Husker ikke om det var en eller 2 dager han hadde toppen min jeg, men er ingen tvil om at det er han som bli brukt hos meg ja Å det som er greit med Tore er at du kan levvere og hente toppen på kveldstid også Spør feks: DRALLE her på forumet hva han synes om Autotrim?
S.Arnesen Skrevet August 9, 2010 Skrevet August 9, 2010 Måte på hvor langt man skal dra/sende toppen for ombygging da. Lever den på sarpsborg motor, de er kjappe og har kurant priser. Om du vil ha andre deler enn orginalt så tar du med det når du skal levere toppen, så monterer de det for deg... De bygde om en hel audi s2 motor for en kamerat av meg, han hadde med de delene han ville ha montert siden maskin skulle trimmes endel...
hardrocxsludge Skrevet August 9, 2010 Forfatter Skrevet August 9, 2010 Høres bra ut det her ! Er sånn som dette jeg var ute etter så forslagene fosser for skal ha en grei topp og en som gjør en ordentlig jobb . er jo så klart ingen topp fra en v8 drag motor med 8000 gamp det her, men en helt kurrant topp som holder styr på 250 og litt mer hester Men lurer fortsatt på hvilken pakning som lønner seg å bruke !?
///Naitsirk Skrevet August 9, 2010 Skrevet August 9, 2010 Finnes det limepakninger tynnere enn 1,74 da? Hadde ikke giddi å styra med mls for å øke komp når det er bingo om det blir tett. Bruk orginal pakning og dra av 0,2mm av topp og blokk
hardrocxsludge Skrevet August 10, 2010 Forfatter Skrevet August 10, 2010 Finnes det limepakninger tynnere enn 1,74 da? Hadde ikke giddi å styra med mls for å øke komp når det er bingo om det blir tett. Bruk orginal pakning og dra av 0,2mm av topp og blokk Kanskje like greit som du sier ! Toppen skal jo planes allikevel men det jeg er usikker på er "hvor tynn pakning som kan gå ann og ha / eller hvor mye man kan slipe av topp blokk før det er filler " Er det noen som har erfaringer om hvor mye man kan ta av topp/blokk eller hvor tynn pakning det faktisk går an å ha ?
///Naitsirk Skrevet August 10, 2010 Skrevet August 10, 2010 Jeg dro av 0,2mm av topp og blokk på min m52b28 nå nettopp på jobben..null problem og ta mer enn det også
hardrocxsludge Skrevet August 10, 2010 Forfatter Skrevet August 10, 2010 Jeg dro av 0,2mm av topp og blokk på min m52b28 nå nettopp på jobben..null problem og ta mer enn det også For å få tatt av blokken også er jeg nødt til å ta ut veiv og stempler og ribbe blokken helt ? Blokka står på motorstativ nå å har en venn som driver verksted som jobber med freser, vannskjærer, laserskjærer og alle mulige apparatet du kunne tenke deg, om blokk ikke trengs å ribbes så er det nesten å vurdere å sende det dit idag og få det gratis også ta porting og resten i sarpsborg !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå