nitsa Skrevet August 3, 2010 Share Skrevet August 3, 2010 Har nylig kjøpt en 318tds touring. Trenger oljeskift, lurer på hvilken olje som er best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 3, 2010 Share Skrevet August 3, 2010 BMW anbefaler Castrol, Castrol anbefaler dette: http://ew5.earlweb.com/recommendations. ... hicle=2223 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nimitz Skrevet August 4, 2010 Share Skrevet August 4, 2010 Og spørre om hva som er "riktig" olje blir vel litt som og spørre hvor tung er en stein. Det finnes mange "riktige" oljer og bruke. At BMW annbefaler castrol, henger nok sammem med at de har inngått en avtale med castrol og dermed forpliktet seg til og bruke deres olje. Mercedes annbefaler Mobil 1 til sine biler. Så mange bilmerker har sine oljer uten at det trenger og være noe unikt med disse kvalitetene. Jeg for min del har brukt Shell sin Helix ultra på mine Mercedeser og BMWer uten og ha fått hverken ventilbank eller det som værre er Det jeg pleier og si når det er snakk om olje. Styr unna billigoljer, da er mye gjort. Ellers så holder de fleste kjente oljemerker en veldig høy kvalitet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå