Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Kom til å tenke på ABS sensor? Kanskje den er råtten og ikke klarer å henge med i så høy hastighet og antispinn systemet begynner å kødde?

Det blinker vel ikke i den lampa når bilen ikke vil mer?

Vet venstre abs sensor kødder seg vet jeg....Da det lyser i dashbordet sånn innimellom....Ny er kjøpt, venter på at ånden skal komme over meg.

Skrevet

Om du har 160 og automaten er nesten på rød så kan den vel ikke gire helt opp da eller? For meg, som ikke har peil på automat i det hele tatt, høres det ut til at du ikke får giret :P

Skrevet

Var oppe i 160km/t i sommer med min fullpakkede 520IAT. Husker ikke turtallet, men det var langt fra det røde. Rolig og behagelig lydnivå som det gikk ann å snakke i. Ville nok prøvd i M modus om det er at den ikke girer som er nevt fra før her.

Ellers så ville jeg tatt kontakt med et verksted i Tyskland da de sikkert har mer erfaring med BMW'er i de hastighetene enn Norge noengang kommer til å få.

Skrevet

hvis den har steptronic så ville jeg hivd den i manuell og sett vhilket gir den står i. Evt kan du jo telle hvor mange ganger den girer. Hvis den sto nesten på rødt i 160kmt så kan den ikke ligge i 5th gir.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...