robbern Skrevet August 24, 2011 Forfatter Share Skrevet August 24, 2011 Felgene vurderes solgt, 8,5x18 et 35 med 235/25/18 nankang NS2 brukt 3 mnd, bud mottas! Sitter som støpt på bilen, går litt utafor skjermkanten uten å subbe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonas_S Skrevet August 24, 2011 Share Skrevet August 24, 2011 Bilder av bilen sånn den er nå a!? Gidder ikke det eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robbern Skrevet August 25, 2011 Forfatter Share Skrevet August 25, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonas_S Skrevet Oktober 3, 2011 Share Skrevet Oktober 3, 2011 Derja;) blir enda bedre i morra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robbern Skrevet Oktober 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2011 Først noen bilder av bilen fra i sommer, nyvasket og shinet da jeg egentlig skulle selge den og kjøpe 320CD; Og SÅ nymontert BMW Performance frontfanger; superfornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet Oktober 5, 2011 Share Skrevet Oktober 5, 2011 Se der ja, nydelig! Åssen var montering av den fangeren synes du? Rimelig greit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robbern Skrevet Oktober 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2011 Nå fikk jeg veldig god hjelp av E81_d med demontering, ombygging av lyktespylere og montering, (takk!) men i etterkant var det ikke spesielt vanskelig! - Ta ut innerskjermer, løsne skruer til fanger i hjulbue og over nyrene. - Klipse av ved forskjermene; bare å dra litt hardt ut. - Fjerne gammel lyktespylerslange, montere fester til nye (må bøye til horna litt.) - Sette på ny fanger i motsatt rekkefølge, samt litt småtteri med lyktespylerne. E81_d har sikkert delenummer til ombyggingskit lyktespylere om du trenger det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet Oktober 5, 2011 Share Skrevet Oktober 5, 2011 Takk for info. Jeg har PDC foran også på min, så det blir vel sannsynligvis litt mer knot hvis jeg investerer i en sånn fanger men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robbern Skrevet Oktober 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2011 Et par fra parkeringsplassen i dag også, superfornøyd! Trenger bare nye sorte nyrer nå..! (Og en polering hadde nok ikke skadet heller.) Vurderer også gul lamin-x på frontlyktene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Oktober 5, 2011 Share Skrevet Oktober 5, 2011 Det ble nice! Sorte nyrer må du få deg ja, men gult mot rødt... tvilsomt?! Mørkere ruter derimot! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet Oktober 5, 2011 Share Skrevet Oktober 5, 2011 Hmm.. Sånne bilder gjør at jeg ikke får lyst til å selge 1-serien min, men heller kjøpe Performance fanger og beholde den ett år til. Jeg tror faktisk gul Lamin-x kunne blitt tøft. Men, smaken er som baken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonas_S Skrevet Oktober 5, 2011 Share Skrevet Oktober 5, 2011 Ikke noe stress i montere fanger av samme type med pdc, BMW er så knall så de sender med nye pdcholdere osv.. Ble bra nå Robin;) Mye like i fronten som en annen sort en har hatt en stund? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Oktober 6, 2011 Share Skrevet Oktober 6, 2011 Pris på de felgene du vurderer å selge? søstera mi skulle hatt seg noen felger på 1ern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robbern Skrevet Oktober 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2011 Bare å komme med bud, er ikke mange av disse i Norge etter hva jeg vet. Helt ny gummi, Nankang NS2 235/35/18. Dekka ligger vel på rundt 13-1400,- pr dekk veiledende om jeg ikke husker feil. Vurderer også å beholde de og lakke de, så gir de ikke bort gratis heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Oktober 7, 2011 Share Skrevet Oktober 7, 2011 Ok, da er kansje en felgpakke på gs like greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå