Gå til innhold

Grenrør til E39 -->98 vurderes solgt

André S
 Share

Anbefalte innlegg

ser de ligger litt under 3 lapper på den siden du linket til....

er du åpen for bud?

Du får di for 3 om du henter dem. Kan faktisk levere dem til deg og, siden du holder til i bergen. :wink:

da kjøper jeg heller på koed.. får det for ca 2000 kr pluss frakt så det blir billigere, muligdet er noen som gir deg 3 lapper for det men ikke jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser de ligger litt under 3 lapper på den siden du linket til....

er du åpen for bud?

Du får di for 3 om du henter dem. Kan faktisk levere dem til deg og, siden du holder til i bergen. :wink:

da kjøper jeg heller på koed.. får det for ca 2000 kr pluss frakt så det blir billigere, muligdet er noen som gir deg 3 lapper for det men ikke jeg :)

Den er grei. Koed sitt trenger derimot noe tilpassning, så det er jo fort noen kroner å spare om man er litt handy.. 3000 for et tilpasset grenør til 6 syl er uansett ingenting :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er grei. Koed sitt trenger derimot noe tilpassning, så det er jo fort noen kroner å spare om man er litt handy.. 3000 for et tilpasset grenør til 6 syl er uansett ingenting :wink:

kped har et som skal være bolt on på e39 ;)

men nok om det.. lykke til med salg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kped har et som skal være bolt on på e39 ;)

men nok om det.. lykke til med salg

hehe, jo takk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...