André S Skrevet August 4, 2010 Share Skrevet August 4, 2010 Som topic. Ubrukt. Passer 520, 523, 525, 528. Var tenkt til min, men ble for mykje bal med ombyging siden eg har cat i eksosmanifold. Passer rett på biler uten cat i manifold, altså fram til 98.. Vurders solgt om ikkje forhandler tar i retur. 3000,- + frakt. http://www.tatechnix.de/tatechnix/gx/in ... 0_E39.html for bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André S Skrevet August 5, 2010 Forfatter Share Skrevet August 5, 2010 Fortsatt ikkje hørt nokke fra forhandler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet August 5, 2010 Share Skrevet August 5, 2010 ser de ligger litt under 3 lapper på den siden du linket til.... er du åpen for bud? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André S Skrevet August 5, 2010 Forfatter Share Skrevet August 5, 2010 ser de ligger litt under 3 lapper på den siden du linket til.... er du åpen for bud? Du får di for 3 om du henter dem. Kan faktisk levere dem til deg og, siden du holder til i bergen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet August 6, 2010 Share Skrevet August 6, 2010 linken din funker ikke. til opplysning. lykke til med salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet August 6, 2010 Share Skrevet August 6, 2010 ser de ligger litt under 3 lapper på den siden du linket til.... er du åpen for bud? Du får di for 3 om du henter dem. Kan faktisk levere dem til deg og, siden du holder til i bergen. da kjøper jeg heller på koed.. får det for ca 2000 kr pluss frakt så det blir billigere, muligdet er noen som gir deg 3 lapper for det men ikke jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André S Skrevet August 6, 2010 Forfatter Share Skrevet August 6, 2010 linken din funker ikke. til opplysning. lykke til med salg Takker. Funker fint hos meg. Flere som sliter med det samme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André S Skrevet August 6, 2010 Forfatter Share Skrevet August 6, 2010 ser de ligger litt under 3 lapper på den siden du linket til.... er du åpen for bud? Du får di for 3 om du henter dem. Kan faktisk levere dem til deg og, siden du holder til i bergen. da kjøper jeg heller på koed.. får det for ca 2000 kr pluss frakt så det blir billigere, muligdet er noen som gir deg 3 lapper for det men ikke jeg Den er grei. Koed sitt trenger derimot noe tilpassning, så det er jo fort noen kroner å spare om man er litt handy.. 3000 for et tilpasset grenør til 6 syl er uansett ingenting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet August 6, 2010 Share Skrevet August 6, 2010 Håper du er klar over at du ligger ganske så høyt i pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet August 6, 2010 Share Skrevet August 6, 2010 Du får di for 3 om du henter dem. Kan faktisk levere dem til deg og, siden du holder til i bergen. da kjøper jeg heller på koed.. får det for ca 2000 kr pluss frakt så det blir billigere, muligdet er noen som gir deg 3 lapper for det men ikke jeg Den er grei. Koed sitt trenger derimot noe tilpassning, så det er jo fort noen kroner å spare om man er litt handy.. 3000 for et tilpasset grenør til 6 syl er uansett ingenting kped har et som skal være bolt on på e39 men nok om det.. lykke til med salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André S Skrevet August 7, 2010 Forfatter Share Skrevet August 7, 2010 Du får di for 3 om du henter dem. Kan faktisk levere dem til deg og, siden du holder til i bergen. da kjøper jeg heller på koed.. får det for ca 2000 kr pluss frakt så det blir billigere, muligdet er noen som gir deg 3 lapper for det men ikke jeg Den er grei. Koed sitt trenger derimot noe tilpassning, så det er jo fort noen kroner å spare om man er litt handy.. 3000 for et tilpasset grenør til 6 syl er uansett ingenting kped har et som skal være bolt on på e39 men nok om det.. lykke til med salg hehe, jo takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André S Skrevet August 7, 2010 Forfatter Share Skrevet August 7, 2010 Håper du er klar over at du ligger ganske så høyt i pris? I forhold til hva da? Er ikkje interessert i å hverken tape eller tjene penger på det. Skal bare ha det vekk siden eg ikkje har bruk for det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet August 7, 2010 Share Skrevet August 7, 2010 Du MÅ regne med og tape penger på det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André S Skrevet August 19, 2010 Forfatter Share Skrevet August 19, 2010 Er åpen for bud.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André S Skrevet August 30, 2010 Forfatter Share Skrevet August 30, 2010 Anyone? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå