520Msport Skrevet August 4, 2010 Skrevet August 4, 2010 Fant en link for en litt eldre DIY linjeutgang. Noen som vet om det finnes noe liknende for en 2002 modell? Original cd spilleren er visstnok en Alpine da... Vil tro det gir bedre lyd enn med en høy til lavnivå konverter ?
Robin L Skrevet August 7, 2010 Skrevet August 7, 2010 hei. går an å bruke omformer som du sa gir ikke verdens beste resultat. men fungerer ok til sub om det er det du tenkte på. jeg vil anbefale deg å kjøpe blaupunkt sin plug and play forsterker. denne får du kjøpt kabelsett til som du plugger i den originale spilleren bare, så legger du kablinga bak (enkelt å føre i gulvet på førersiden) og monterer denne bak. da får du også en linjeutgan på denne. en kompis har dette. vi bytta også alle høytalerene i bilen, og monterte en liten subb i skiluka baki. ble MEGET bra! viewtopic.php?f=10&t=63381
birken85 Skrevet August 7, 2010 Skrevet August 7, 2010 kjøp focal sin forsterker med high input og ta signal fra bakhøytalerne eller lignende.. funker perfekt:)
520Msport Skrevet August 8, 2010 Forfatter Skrevet August 8, 2010 hei. går an å bruke omformer som du sa gir ikke verdens beste resultat. men fungerer ok til sub om det er det du tenkte på. jeg vil anbefale deg å kjøpe blaupunkt sin plug and play forsterker. denne får du kjøpt kabelsett til som du plugger i den originale spilleren bare, så legger du kablinga bak (enkelt å føre i gulvet på førersiden) og monterer denne bak. da får du også en linjeutgan på denne. en kompis har dette. vi bytta også alle høytalerene i bilen, og monterte en liten subb i skiluka baki. ble MEGET bra! viewtopic.php?f=10&t=63381 Hei! Jeg har dratt 4 høyttaler kabler og en signalkabel bakover og koblet til en 5 kanals forsterker med sub. Blir ok lyd med dette... Men vurderer og bytte ut orginalhøyttalerene. Er disse dårlig sammelignet med et brukbasrt splitt sett? Hvor sitter delfilteret til disse? I døra? Hvilken blaupunkt spiller bruker han. Synes ikke det blir noe pent med et annet deksel osv foran. Passer denne i det orginale?
520Msport Skrevet August 8, 2010 Forfatter Skrevet August 8, 2010 kjøp focal sin forsterker med high input og ta signal fra bakhøytalerne eller lignende.. funker perfekt:) Det blir jo litt det samme som jeg har.
birken85 Skrevet August 9, 2010 Skrevet August 9, 2010 kjøp focal sin forsterker med high input og ta signal fra bakhøytalerne eller lignende.. funker perfekt:) Det blir jo litt det samme som jeg har. okay om du er ute etter bare ren linjeutgang så mener eg det finnes en adapter du koble rett på spilleren.. men er ikke helt sikker på det men var eg deg ville eg sendt en meil til folka på http://www.iceaudio.no eg handle alt av bilstereo der og dei klare faktisk og få tak i det meste.. ring eller mail dei og ha bilinfo eventuelt serienr på spilleren klar
520Msport Skrevet August 9, 2010 Forfatter Skrevet August 9, 2010 kjøp focal sin forsterker med high input og ta signal fra bakhøytalerne eller lignende.. funker perfekt:) Det blir jo litt det samme som jeg har. okay om du er ute etter bare ren linjeutgang så mener eg det finnes en adapter du koble rett på spilleren.. men er ikke helt sikker på det men var eg deg ville eg sendt en meil til folka på http://www.iceaudio.no eg handle alt av bilstereo der og dei klare faktisk og få tak i det meste.. ring eller mail dei og ha bilinfo eventuelt serienr på spilleren klar Ok takker. Hadde mye forskjellig der. Skal sende de en mail og spørre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå