Pisani Skrevet August 8, 2010 Skrevet August 8, 2010 Helt riktige farger, nydelig Sto ikke tilfeldigvis på Kokstad denne her idag?... takk for det det gjorde den nok jobber på kokstad Morro, da var det den jeg så ja Jobber der jeg og, hos Vest bilutstyr
sv90 Skrevet August 8, 2010 Forfatter Skrevet August 8, 2010 Her er noen bilder under demontering og lakkering Enjoy!
sv90 Skrevet August 8, 2010 Forfatter Skrevet August 8, 2010 kommer noen nye speil refleks bilder i morgen må bare stikke ut til han som eier kameraet og få bildene over på en cd
sv90 Skrevet August 8, 2010 Forfatter Skrevet August 8, 2010 Helt riktige farger, nydelig Sto ikke tilfeldigvis på Kokstad denne her idag?... takk for det det gjorde den nok jobber på kokstad Morro, da var det den jeg så ja Jobber der jeg og, hos Vest bilutstyr ja oki jobber på jæger jeg
sv90 Skrevet August 10, 2010 Forfatter Skrevet August 10, 2010 tok noen bilder men speil refleks hin dagen
bmwkizn Skrevet August 10, 2010 Skrevet August 10, 2010 Godt å se at du gikk for sort listverk. Ser det er mange som lakkerer de i bilens farge. jeg foretrekker et skille der, så dette ble knall
sv90 Skrevet August 10, 2010 Forfatter Skrevet August 10, 2010 Godt å se at du gikk for sort listverk. Ser det er mange som lakkerer de i bilens farge. jeg foretrekker et skille der, så dette ble knall ja må være skille eller så mister liksom bilen litt av linjene. og det kan vi ikke ha noe av ! kommer flere bilder men fikk ikke logge bildene over på cd så de lar seg vente på! men var det ikke noe gøy med bilder eller folkens `?
sv90 Skrevet August 14, 2010 Forfatter Skrevet August 14, 2010 i går var jeg og hentet med dashbord fra m5 som er skinn trukket! og m5 instrument panel.. gleder meg som en unge til og montere i dag
sv90 Skrevet August 15, 2010 Forfatter Skrevet August 15, 2010 jaja da var dashbord og midtkonsoll byttet. tok ikke mangen timene! ferdig:) skaffet meg m5 instrumen men det passet jo ikke!
sv90 Skrevet August 21, 2010 Forfatter Skrevet August 21, 2010 jada da var gir kassen byttet driver og lurer på om jeg skal selge bilen.... så vis noen er int er det bare og ta kontakt vis noen vill ha en billig godbil
sv90 Skrevet August 21, 2010 Forfatter Skrevet August 21, 2010 55 tusen... går ikke under det vartfall
in2you Skrevet August 21, 2010 Skrevet August 21, 2010 55k var jo ikke ille for denne bilen! Kan det stemme at du var nede på Vestkanten for ikke lengesiden med denne? trur det var der eg så en ganske strøken hvit E39 serdu..
sv90 Skrevet August 21, 2010 Forfatter Skrevet August 21, 2010 55k var jo ikke ille for denne bilen! Kan det stemme at du var nede på Vestkanten for ikke lengesiden med denne? trur det var der eg så en ganske strøken hvit E39 serdu.. Skal ikke være gale det nei:) er jo Selvsakt noe små ting som må gjøres. Var der hin dagen Ja:) er mye uti området der:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå