mloen Skrevet August 5, 2010 Share Skrevet August 5, 2010 Kjøpte meg en 1996modell 325tds touring. Bilen var gått hele 294000km da jeg kjøpte den, men likevel virket bilen veldig tight, fin og velholdt.. Har hatt bilen nå i nesten 2mnd og jeg har kjørt nesten 6000km med den og er egentlig veldig fornøyd.. Har komt over litt små ting som jeg kommer til å utbedre raskt. Bilen er bra utstyrt med cruise controll, stor computer, klima, telefon, sort skinn, m-skjørt og m-fanger+ + Planer med bilen: Gul film hovedlykter og grøftelys (Utført) Bytte toppdeksel pakning (Utført) Bytte diesel filter (Utført) Bytte olje og filter (Utført) Felger evt. 18 eller 19" Senking (supersport coilovers er bestillt) Lakkere panser, grillramme og fanger pga steinsprut Sorte grillnyrer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet August 5, 2010 Share Skrevet August 5, 2010 Ser knallpen ut. Gøy med 325tds da! Ikke så ofte man ser de! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mloen Skrevet August 5, 2010 Forfatter Share Skrevet August 5, 2010 Bilder med gule lykter montert.. Gleder meg til å få senka den, er veldig høy nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet August 5, 2010 Share Skrevet August 5, 2010 Fin touring dette. Den var jo godt spekka med utstyr også Hiv ut nye bilder når du får felger og coilovers på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mloen Skrevet August 5, 2010 Forfatter Share Skrevet August 5, 2010 Ser knallpen ut. Gøy med 325tds da! Ikke så ofte man ser de! takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet August 5, 2010 Share Skrevet August 5, 2010 Kanskje gjort seg med noen sota blink foran? Ikke svarte, men noe midt mellom. Tror det hadde blitt tøft med de gule lysa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mloen Skrevet August 5, 2010 Forfatter Share Skrevet August 5, 2010 Driver faktisk å vurderer om jeg skal prøve med litt tona blinkers.. Regner med at de kommer etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet August 5, 2010 Share Skrevet August 5, 2010 dr_s har kanskje noen liggende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mloen Skrevet August 5, 2010 Forfatter Share Skrevet August 5, 2010 Takker for info Pm sendt til dr_s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mloen Skrevet August 23, 2010 Forfatter Share Skrevet August 23, 2010 då var coilovers montert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 Aiaiai det var perfect høyde! Hvor mye senka du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 meget fin bil det der:) aldri finn på og få på sort grill:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pelton Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 Meget pent! Denne kunne jeg tenkt meg selv. Etter min smak bør du heise den litt i ræva, for lav. Har selv hatt 325tds og var utrolig fornøyd med den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mloen Skrevet August 23, 2010 Forfatter Share Skrevet August 23, 2010 planen er å heise den endel på ræva er altfor lav no.. Er jom coilovers, nå er den fullt nedstillt både foran og bak på bildene.. Har lurt på sorte nyrer, men er veldig usikker da... Skal iallefall bestille meg camberjusteringskit iløpet av denne uka.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mloen Skrevet August 23, 2010 Forfatter Share Skrevet August 23, 2010 planen er å heise den endel på ræva er altfor lav no.. Er jom coilovers, skulle egentlig få noen supersport men fekk jom for samme pris så var fornøyd med de.. Nå er den fullt nedstillt både foran og bak på bildene.. Har lurt på sorte nyrer, men er veldig usikker da... Skal iallefall bestille meg camberjusteringskit iløpet av denne uka, ble veldig negativ camber hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå