lasse_johansen_88 Skrevet August 5, 2010 Skrevet August 5, 2010 har hørt at det finnes et midel man helder sammen med olja til motoren som stopper lekasjen. noen andre som har hørt om dette? og hvor får jeg kjøpt dette event?
Larsinnj Skrevet August 5, 2010 Skrevet August 5, 2010 Vil tro det er bedre å bytte ut delen som lekker.
Wacman Skrevet August 5, 2010 Skrevet August 5, 2010 Heheh, nye pakninger/ny del er vel best ja. TWS motorsport olja til M-bilene sies å ha noen lignende egenskaper. Den er 10w- 60
rune.sivertsen Skrevet August 5, 2010 Skrevet August 5, 2010 er det noe problem å bruke den olja på en vanlig 520 facelift med 2,2motorn?
Mexos Skrevet August 5, 2010 Skrevet August 5, 2010 dette er vel et middel som er mest vanlig å bruke på tannstenger osv. Synes ikke det høres helt forsvarlig ut å bruke på motoren, men sikker er jeg ikke.
Arild G. Skrevet August 5, 2010 Skrevet August 5, 2010 de fleste bilrekvisita butikkene selger vel noe sånnt middel. skal vistnok få pakninger til å svelle opp litt slik at lekasjen stopper. har ingen erfaringer selv med slikt.
Pelton Skrevet August 5, 2010 Skrevet August 5, 2010 Er som Arild G sier. Jeg har prøvd, og det funker! Brukte Omega 917.
lasse_johansen_88 Skrevet August 5, 2010 Forfatter Skrevet August 5, 2010 hva heter det og hvor får jeg tak i det?
Smurfen Skrevet August 5, 2010 Skrevet August 5, 2010 prøvde sånn middel... merket ingen forskjell, ble heller større dammer med olje på bakken ja
Gunnar Skrevet August 5, 2010 Skrevet August 5, 2010 Bare å gå på hvilken som helst bilrekvisitasjappe å spørre, så har de en eller annen variant. Her i Tønsberg har Mekonomen Omega sin, mens BilXtra har en annen i en hermetikkboks. Har prøvd begge variantene for noen år siden uten hell, ingen merkbar endring what so ever. Men det var på oljeforbruk, så der er man avhengig av at det er f.eks. ventiltetningene som er årsaken. Vidunderflaskene klarer ikke gjøre noe med slitt metall, så derfor er det nok mest effektivt på utvendige lekkasjer (hvis det funker i det hele tatt).
Robbi3 Skrevet August 5, 2010 Skrevet August 5, 2010 Funka ike på arbeidseslet mitt, endte med å kjøpe helt ny motor til eslet så..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå