Nytern Skrevet August 5, 2010 Skrevet August 5, 2010 Jeppjepp, bare hatt disse liggende i boden siden jeg senka bilen ytterligere.. Her har du en billig og original måte å få din E39 litt lavere på Disse har sitti på en 523i. Passer sikkert alle 6syl bensin E39'er. Pris = Bud.
Nytern Skrevet August 5, 2010 Forfatter Skrevet August 5, 2010 Hmm, ca så mye: Tipper det senker mellom 15 og 20mm ett sted..
opeth84 Skrevet August 5, 2010 Skrevet August 5, 2010 Pris på dette da og stand? Blir bilen stivere med denne type fjærer?
Nytern Skrevet August 5, 2010 Forfatter Skrevet August 5, 2010 Stand er bra, sitti på bilen i 190.000km. Jeg har aldri kjørt org høyde E39 så det veit jeg fint lite om Fungerte fint til litt inspirert kjøring samtidig som at jeg ikke kjente innvollene forflytte seg i dumper. Pris aner jeg ikke, bud tenkte jeg
opeth84 Skrevet August 5, 2010 Skrevet August 5, 2010 Stand er bra, sitti på bilen i 190.000km.Jeg har aldri kjørt org høyde E39 så det veit jeg fint lite om Fungerte fint til litt inspirert kjøring samtidig som at jeg ikke kjente innvollene forflytte seg i dumper. Pris aner jeg ikke, bud tenkte jeg haha, så pass ja. Jeg aner ikke hva noe sånt kan være verdt, så jeg tror jeg følger med litt til det kommer inn bud:)
Nytern Skrevet August 5, 2010 Forfatter Skrevet August 5, 2010 Jeg aner heller ikke helt hva det er verdt for andre.. Siden det alltids er kjekt med noe å bytte tilbake til i tilfelle noe skjer med fjærene jeg kjører på, evt selger bilen føler jeg at jeg må ha igjen 1000lappen for de. Setter pris på om noen skriker og hoier om det er sykt dyrt, isåfall fjerner jeg jo bare annonsa og stuer de vekk
bmwkizn Skrevet August 10, 2010 Skrevet August 10, 2010 Hvordan er det å få dette godkjent? Følger det med papirer? Eller må man skaffe papirer fra Bavaria? Er det synlige nummer på fjærene?
Nytern Skrevet August 10, 2010 Forfatter Skrevet August 10, 2010 Dette er jo org mtech fjører.. Jeg hadde ingenting innskrevet i vognkortet enda bilen er levert med de..
bmwkizn Skrevet August 10, 2010 Skrevet August 10, 2010 Ok. regner md det er innskrevet noen plass på M-tech biler at de har litt andre fjærer etc. Tenkte bare i tilfelle noen skal begynne å skape seg angående senkesettet på en evt kontroll
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå