bmw e34=) Skrevet August 5, 2010 Share Skrevet August 5, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet August 5, 2010 Share Skrevet August 5, 2010 Dette blir stilig.. lakkert mye før eller er dette litt utprøving? sleng gjerne opp litt close ups på hvordan resultatet blir til slutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw e34=) Skrevet August 5, 2010 Forfatter Share Skrevet August 5, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw e34=) Skrevet August 5, 2010 Forfatter Share Skrevet August 5, 2010 Er første gang jeg lakkerer, er ikke helt 100% fornøyd men det ble helt greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 5, 2010 Share Skrevet August 5, 2010 Så jo veldig bra ut dette! Men du ekke akkurat alene med den fargekombinasjonen i år. Går 2 her i byen bl.a Vurdert nye skilt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw e34=) Skrevet August 5, 2010 Forfatter Share Skrevet August 5, 2010 Ja må vurdere nye skilt, men nå får man jo bare de nye plastskiltene, er ikke noe fan av de akkurat, nei er ikke den eneste som har fått litt inspirasjon fra GS katalogen for e36 tror jeg hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet August 5, 2010 Share Skrevet August 5, 2010 Skulle heller beholdt listene sorte. Sort og hvitt er tøft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw e34=) Skrevet August 5, 2010 Forfatter Share Skrevet August 5, 2010 Ja jeg var veldig usikker på om jeg skulle velge sorte eller hvite lister, men tenkte siden jeg først var igang med lakkeringen så kunne jeg like godt lakke listene og, om jeg ønsker å ha sorte lister så kan jeg jo kjøpe det i etterkant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirsan Skrevet August 5, 2010 Share Skrevet August 5, 2010 Så bra ut Men må ha noe som bryter hvitfargen, jeg syns det ble for ensformig Svarte lister, tror også jeg ville valgt svarte dørhåndtak. Men er usikker, hahah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet August 6, 2010 Share Skrevet August 6, 2010 Ble jo utrolig kult.. Hvordan ble overflaten på lakken, og finishen generelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw e34=) Skrevet August 6, 2010 Forfatter Share Skrevet August 6, 2010 lakkeringen av fargen gikk veldig greit, det er klarlakken som er problemet, hadde ikke godt nok lys der jeg sto å lakket så det var ikke enkelt å se når det var jevnt, men dette ser man ikke hvis man ikke ser etter, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet August 6, 2010 Share Skrevet August 6, 2010 var noe som ikke helt stemte.. er å veldig på den.. hvit bil skal ha svarte lister! er i mot lakkerte litster på e36, men det er bare meg kanskje? noen andre felger får å freshe opp bilen og noe som henger litt mer med i sammesvar med lakken, "tidsmessig" ikke fargene nødvendighvis. er fan av alpine hvite ,, syn du valgte 2 delt:P men du kan jo "bare" lakke om fort "gjort" det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet August 6, 2010 Share Skrevet August 6, 2010 Så ikke dummen ut dette Fin fargekombo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw e34=) Skrevet August 6, 2010 Forfatter Share Skrevet August 6, 2010 Er åpen for forslag til nye felger på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet August 7, 2010 Share Skrevet August 7, 2010 Synes i grunn det er tøft med hvite lakkerte lister, men da skulle taket også vært hvitt Hehe ala denne selvom det er en sedan: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå