leif harald Skrevet September 8, 2010 Skrevet September 8, 2010 Må ikke ta sånn på vei Helge, jeg og Øyvind får komme å holde deg i hånda til neste år Satser på Sparco stoler, bur og baksete delete til neste år! chrom bur i alu som bretter seg rundt deg om du krasjer eller taker?
SSM Skrevet September 8, 2010 Skrevet September 8, 2010 Alu revner den, så det bretter seg nok ikke Lurer på å gå for skikkelig bur, men dog sende det til fornikkling eller lakke det samme farge som bilen. Vet ikke helt enda
leif harald Skrevet September 8, 2010 Skrevet September 8, 2010 Alu revner den, så det bretter seg nok ikke Lurer på å gå for skikkelig bur, men dog sende det til fornikkling eller lakke det samme farge som bilen. Vet ikke helt enda bretter og bøyer seg til et vist punkt ja så ryker det. Ja 6 punkt skrudd bur skulle du hatt i stål, sandblåst det å fått det lakka samme farge som bilen, så har du hvertfall en mulighet og ta det ut også.
SSM Skrevet September 8, 2010 Skrevet September 8, 2010 6 punkt blir det uansett, og jeg skal ha Wiechers bur. Så skrudd er det også uansett... Har vert inne på tanken med det lakk greiene også
Dirty Skrevet September 8, 2010 Skrevet September 8, 2010 vurderer å reise, må se om jeg får med en gal gjeng fra mandal
Clerion Skrevet September 8, 2010 Skrevet September 8, 2010 Jeg jobber =( =( Meeen, får se om jeg tar turen etter jobb.
Mexos Skrevet September 8, 2010 Skrevet September 8, 2010 Har mistet litt trua på at jeg rekker å få pakken min med understellsdeler, noe som betyr at jeg trolig må kjøre Golf til Våler :S
jonr- Skrevet September 8, 2010 Skrevet September 8, 2010 det er en liten håndfull som skal samkjøre fra hamar om elverum. Uvisst når, men det blir iallefall på lørdagen Er det flere som kanskje vil henge seg på? Når er førermøte på lørdag? blir det flere førermøter?
carlhaakon Skrevet September 8, 2010 Skrevet September 8, 2010 jeg kan sikkert henge meg på fra hamar . http://www.bmwccn.no/nor/kapittel1/bane ... ib2010.htm
Hans Wilhelm Skrevet September 8, 2010 Skrevet September 8, 2010 snart bare meg med e30m3 utpå banen i år da Begynner vel å bli gamle og slitne disse E30ene nå da....
Clerion Skrevet September 8, 2010 Skrevet September 8, 2010 Jeg stiller i Corolla E10 ;D Trimma med ekstralykter nå, samt fiskestangholdere med sugekopp. 10hk minst!
oddis Skrevet September 8, 2010 Skrevet September 8, 2010 Dere med senka bil, ta det for guds skyld rolig gjennom den provisoriske inn/utfarten til den nye rundkjøringa i Elverum. Det er flere biler som har most bunnpanna si der siste uka i følge en kompis som jobber der!
Gunnar Skrevet September 8, 2010 Skrevet September 8, 2010 snart bare meg med e30m3 utpå banen i år da Begynner vel å bli gamle og slitne disse E30ene nå da.... Dessverre fortsatt ingen fare for at en blir alene med en E30 M3! Skulle ikke forundre meg om det er bilen det er flest av i antall. Muligens slått av E36 M3. Fikk endelig kjøpt klosser og bytta de i dag, så nå må jeg bare slippe unna et møte på fredag så er det muligheter...
morv-e28 Skrevet September 8, 2010 Skrevet September 8, 2010 Jeg skal Reiser nedover fredag etter jobb når drar du? vi er to E30 som skal ned på fredag fra Melhus(Ler). kolone? hotell central?
Spankus Skrevet September 8, 2010 Skrevet September 8, 2010 Koster det 600kr uansett, for å komme inn å kjøre? Tenker på familiekjøring e.l
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå