Gå til innhold

BMWCCN Vålerbanen 11.-12. september 2010 - Hvem skal ?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Må ikke ta sånn på vei Helge, jeg og Øyvind får komme å holde deg i hånda til neste år ;)

Satser på Sparco stoler, bur og baksete delete til neste år!

chrom bur i alu som bretter seg rundt deg om du krasjer eller taker? :P

• Svar 191
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Alu revner den, så det bretter seg nok ikke :P

Lurer på å gå for skikkelig bur, men dog sende det til fornikkling eller lakke det samme farge som bilen. Vet ikke helt enda :)

Skrevet
Alu revner den, så det bretter seg nok ikke :P

Lurer på å gå for skikkelig bur, men dog sende det til fornikkling eller lakke det samme farge som bilen. Vet ikke helt enda :)

bretter og bøyer seg til et vist punkt ja så ryker det. Ja 6 punkt skrudd bur skulle du hatt i stål, sandblåst det å fått det lakka samme farge som bilen, så har du hvertfall en mulighet og ta det ut også.

Skrevet

6 punkt blir det uansett, og jeg skal ha Wiechers bur. Så skrudd er det også uansett... Har vert inne på tanken med det lakk greiene også :P

Skrevet

Har mistet litt trua på at jeg rekker å få pakken min med understellsdeler, noe som betyr at jeg trolig må kjøre Golf til Våler :S

Skrevet

det er en liten håndfull som skal samkjøre fra hamar om elverum.

Uvisst når, men det blir iallefall på lørdagen ;)

Er det flere som kanskje vil henge seg på?

Når er førermøte på lørdag? blir det flere førermøter?

Skrevet

Dere med senka bil, ta det for guds skyld rolig gjennom den provisoriske inn/utfarten til den nye rundkjøringa i Elverum. Det er flere biler som har most bunnpanna si der siste uka i følge en kompis som jobber der!

Skrevet
snart bare meg med e30m3 utpå banen i år da :(

Begynner vel å bli gamle og slitne disse E30ene nå da.... :lol:

Dessverre fortsatt ingen fare for at en blir alene med en E30 M3! ;) Skulle ikke forundre meg om det er bilen det er flest av i antall. Muligens slått av E36 M3.

Fikk endelig kjøpt klosser og bytta de i dag, så nå må jeg bare slippe unna et møte på fredag så er det muligheter...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...