Rainbow6 Skrevet August 6, 2010 Skrevet August 6, 2010 Jeg har Xenon lys på bilen min, nå har den ene boksen (se bilde under) til kjørelyset sagt "NATTA MØRKT". Noen som har en slik ligende som jeg kunne fått kjøpt billig, skal jeg kjøpe ny må jeg kjøpe helle kit'et. Jeg trenger bare denne boksen så er mitt problem løst.
DJ RS2 Matrix Skrevet August 6, 2010 Skrevet August 6, 2010 du får kjøpt reserve ballast løst hos dei som selger xenon kit, men er du sikker på at det er den som er ødelagt og ikkje pæra ?
Reef89 Skrevet August 6, 2010 Skrevet August 6, 2010 Kjøp reserve ballast her: www.vvme.com billig og bra, kjapp levering og. en ballast der koster 101 NOK. Er som oftest ballastene som ryker, på min bil kjører jeg fra vvme og de pærene har nå lyst i 14mnd, ser også på fargen at det heller ikke er i ferd med å ryke ennå. har byttet ballast to ganger.
Rainbow6 Skrevet August 6, 2010 Forfatter Skrevet August 6, 2010 du får kjøpt reserve ballast løst hos dei som selger xenon kit, men er du sikker på at det er den som er ødelagt og ikkje pæra ? Bytta denne boksen med den på andre sida og da ble det lys, så ja...
Rainbow6 Skrevet August 6, 2010 Forfatter Skrevet August 6, 2010 Kjøp reserve ballast her: http://www.vvme.com billig og bra, kjapp levering og. en ballast der koster 101 NOK. Er som oftest ballastene som ryker, på min bil kjører jeg fra vvme og de pærene har nå lyst i 14mnd, ser også på fargen at det heller ikke er i ferd med å ryke ennå. har byttet ballast to ganger. Du vet ikke om et norsk firma/nettsted som selger dette?
Daniel84 Skrevet August 6, 2010 Skrevet August 6, 2010 mulig jeg har 2 stk liggende...men får ikke sjekka før i morgen evt søndag...
DJ RS2 Matrix Skrevet August 6, 2010 Skrevet August 6, 2010 dioder.no, dybvik-trading.no, xenonkungen.se og megalys selger seperate ballaster
Rainbow6 Skrevet August 6, 2010 Forfatter Skrevet August 6, 2010 dioder.no, dybvik-trading.no, xenonkungen.se og megalys selger seperate ballaster TAKKER SÅ MYE. Da blir det lys igjen.
Rainbow6 Skrevet August 6, 2010 Forfatter Skrevet August 6, 2010 mulig jeg har 2 stk liggende...men får ikke sjekka før i morgen evt søndag... Send meg en PM vis du har dem liggende...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå