Simpel Skrevet August 6, 2010 Skrevet August 6, 2010 Har nå slått ifra meg E61 525d for tiden, grunnet et lite inspirerende besøk på Stenshagen i Lillestrøm. Snuser litt på 3-serie, og funnet ut at bensinmotor er egentlig ganske tøft. Ser på denne: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=23192206 Litt forstyrret av interiørfargen, men det kan nå gå seg til. Noen som om det er merkbart smalere bagasjerom i denne kontra en E34 touring? Eller helt eksakt, vil en sånn http://www.barnevognguiden.no/brio/brio-happy-duo.html få plass der?
bmwkizn Skrevet August 6, 2010 Skrevet August 6, 2010 Så ut som en skikkelig pen bil utvendig. Men interiøret falt ikke i smak hos meg, men det er jo bare en smaksak Er helt enig i at bensinmotor er tøft. Får ihvertfall fram den fine lyden som en BMW skal ha da
Robin L Skrevet August 6, 2010 Skrevet August 6, 2010 spesielt interiør ihvertfall. spørs hvor lettsolgt det er videre. men er jo ikke værste å bytte seter heller da. kan jo hende det er penere i virkeligheten.. for min del synes jeg e60/61 er likere men det er nå meg. 525i eller d touring kanskje? litt tøffere med bensin synes jeg og, mye mindre som går galt med de og virker det som.
Simpel Skrevet August 6, 2010 Forfatter Skrevet August 6, 2010 Jo, vil og egentlig ha 5-serie men jeg tåler ikke E39 og E61 er litt for dyr enda. Kunne godt tenkt meg diesel og men er så barnslig at jeg vil ha seks sylindre
BimmerE46 Skrevet August 6, 2010 Skrevet August 6, 2010 Så ut som en grei bil dette her, og prisen var jo veldig grei synes jeg. Intr er bare å bytte om det så er. Men plassen i 5 serien og 3 serien (e39/e46) er det jo stor forskjell i. Jeg har hatt begge bilene, og vil si at det er mer komfortabelt i e39 stv. Og ikke minst en knall vinterbil. Jeg stod ikke i noen bakker, mens med e46 så måtte jeg dyttes ved flere tilfeller. For min del var det irriterende. Kjedelig å kjøpe for liten bil og slite med plassen også da. Jeg ville gått for 5 serie.
bmwkizn Skrevet August 6, 2010 Skrevet August 6, 2010 Trådstarter skrev nettop at han ikke tålte E39. Og at E61 er litt for dyr
code13 Skrevet August 7, 2010 Skrevet August 7, 2010 God pris for denne motoren og km stand + mtech2 front + mye utstyr. Go for it..og bytt ut interiøret etterhvert hvis du ikke greier å venne deg til grønt. det er gode biler å kjøre, og det er plass til den barnevogene tenker jeg. Vi har en som er litt større og den går inni. Men du får ikke noe særlig mye mer i baggasje da i bakluka.
Simpel Skrevet August 7, 2010 Forfatter Skrevet August 7, 2010 Vi har en som er litt større og den går inni. Men du får ikke noe særlig mye mer i baggasje da i bakluka. Det gjør du ikke i en E34 heller. Barnevogn og 2 plastposer så er det tett innpå fullt Takker for respons alle!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå